Alla inlägg den 9 mars 2009

Av Lotta - 9 mars 2009 21:13

Jobbat idag,tog en långis med Zebban skulle träna lite.Kopplade loss honom efter en liten bit såg att det kom folk och hundar en bit bort.Kallade in hon om och han slöt upp på min vänster sida,stannade o pratade med dem hund också Zeb satt fint brevid mig hela tiden,när vi gick så fick han godis för att han varit duktig och fick forsätta att springa lös.mötte mer folk och inga problem med dem heller.Stannade vid fotbollsplan och tränade alla moment utom apport o hopp.Läggandet gick mycket bättre än igår la sig direkt.Platsläggandet gick också jättebra låg i 1½ min utan problem,sen la jag igen lite oroligare kom ett gäng svanar o flög förbi men korrigerade med ett nej då tittade han på mig igen o fick ta kampen.Gick hemifrån vid 5-tiden då var det fortfarnade ljust men när traskade hemåt hade det blivit mörkt och det hade jag inte ens lagt märke till.Kom hem vid 7 lagom trötta o hungriga nu ska vi bara slappa imorgon ledig,ska försöka komma ihåg att ta med kameran imorron ta lite kort på godingarna kanske hittar ngt vår tecken.ha de så gott............

Presentation


ZEB O ENZO

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25
26
27 28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Lotta o Zebbans gästbok

Jessie 1998-2010

  


Ovido - Quiz & Flashcards