Alla inlägg den 30 november 2008

Av Lotta - 30 november 2008 13:14

Ja ha då va de 1:a advent usch ja va tiden går,är bara hemma några timmar ska jobba snart igen.Under veckan har vi gjort lite av varje,tränat lydnad ja de gör man lite till o ifrån på promenaderna går bra faktiskt tänkt att jag ska åka ner till bruksa ngn dag träna hopp och lite sådär.I onsdags va jag på avslutning på kustens jaktklubb god mat och gott sällskap,vart bara så trött jaja ja e ingen kvällsmänniska längre går hellre upp på morgonen.Torsdagen träffa vi Sussa o King och gick en långprom på ett nytt ställe va en bra prom var borta 2 tim skönt att komma hem sen,hundarna skötte sig utmärkt ja ett tillfälle stack dem in i skogen men Zeb kom på första inkallning med pipan,strax därefter kom King med ett rådjur framför inte bra,och Zeb han stanna kvar han fatta nog inte riktigt va de eller annars älskar han mig över allt annat haha skämt å sido han skötte sig utmärkt iallafall.Badade iallafall okej att det var 8gr i luften men det var det nog inte i vattnet.Idag har vi tränat apportering gick jättebra till slut tränade med 2 dummisar och då vill han alltid ta den som jag lagt ut sist men si de ville inte matte och till slut förstod min gulle plutt ja de blir nog en bra hund utav honom också bara MATTE skärper till sig ja och faktiskt Zeb också ibland...........Ha de gott alla vänner och ta hand om varanndra  

Presentation


ZEB O ENZO

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Lotta o Zebbans gästbok

Jessie 1998-2010

  


Ovido - Quiz & Flashcards