Alla inlägg den 23 november 2008

Av Lotta - 23 november 2008 20:47

Va skönt ja har haft det i helgen,bara gjort saker som jag velat

Fredagen var ja ute o käka med min a bästa tjejer åt tapas och drack öl,jättegott och trevligt hade vi.Lördagen vaknade vi skapligt gick ut med hundarna och njöt de va så sköönt,efter en god frukost så gick vi ut och tränade lite linförighet och inkallningar och st¨å tyckte han skötte sig bra vi hade jättebra störningar småbarn som lekte och gungade och andra hundar  men Zebban han var hos mig hela tiden kollade ibland men va kvar hos mig.Sen hjälpte Zebban husse att städa på tomten han bar löv och grenar och husse vart jätteglad för all hjälp.Som avslutning på den sköna utevistelsen gjorde vi några markeringar och linjetag gick också kom ända fram och satte sig,hade dummisen lite slarvigt men höll kvar hela tiden.God mat och dryck avslutade denna lördag,söndagen har bara gått i soffans tecken,ja en sak har ja gjort och det var att alla adventsstjärnor och ljusstakar fungerar som dem ska annars har vi haft en jätte lugn och skön dag..........Ha de gott

Presentation


ZEB O ENZO

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Lotta o Zebbans gästbok

Jessie 1998-2010

  


Ovido - Quiz & Flashcards