Alla inlägg den 18 november 2008

Av Lotta - 18 november 2008 19:12

Tycker de e så kul att läsa andras bloggar,tycker att dem flesta flattar liknar varanndra ja mest på sättet förstås då, för ingen e ju så vacker som min kille hmhm jaja de får man väl tycka.Jo då ja skoja bara tycker att en del man sett är helt gudomliga att titta på och då förstås svart helst men jag tycker om dem bruna med.Här travar det p¨å som vanligt jobb och hem att sköta och hundarna förstås,tränar på fritt följ i massor funkar bra tycker jag faktiskt,men ngt som ja blir GRRR på det e vanligt koppelgående är ibland hur svårt som helst och då framför allt om båda hundarna e med, en ond cirkel känns det som ibland.Tjat tjat ja precis de som man inte ska göra men ja blir så frustrerad.Känns jag inte kommer någonstans ibland backar och väntar ut men sen då grr måste snart komma på ngt bra,är det n¨ågon som har ett bra tips så skriv bara jätte tacksam för allt.Zeb e lydig som helst annars kommer direkt på inkallning både på visselpipa och och kom.Kan möta andra hundar utan att han bry sig om dem när han e lös.Allt skulle va hur bra som helst om bara detta funkade,usch ja nu vart det ett sånt där bläblogg känner jag men jag kom in för en liten stund sen med hundarna och då ibland e jag så hm frustrerad,kram på er alla nära o kära och alla andra också givetvis............

Presentation


ZEB O ENZO

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Lotta o Zebbans gästbok

Jessie 1998-2010

  


Ovido - Quiz & Flashcards