Direktlänk till inlägg 27 oktober 2007

skön söndag!!!

Av Lotta - 27 oktober 2007 21:58

Idag har vi haft en lugn och skön dag bara varit så at säga,kvällen igår var trevlig mycket god mat och gott att dricka.Idag gick vi en promenad i skogen med hundarna såå skönt det är när man kan börja gå lite längre med Zebban,vi tränar lite inkallningar och dem går oftast bra,och sen är det ju det här att gå brevid det funkar en liten bit jag får vara nöjd med det så länge.Annars har det varit lugnt tills ikväll när jag skulle släppa ut Zeb för sista kiss,Jessie följde med ut på tomten det brukar hon inte göra,då fick han för sig att nu ska vi leka fasst han var nyvaken brukar aldrig göra det,och när jag då säger åt Jessie att gå in så får han det berömda flatterycket och drar över till grannen genom buskar o dylikt inte kom han när jag kalla in heller hmhm dåjag gick in en liten stund ja knappt 10 sek pratar vi om då kommer han som ett skott det lilla knytet usch på sig.Jaja nån gång skulle bli den första men att det måste bli när det är mörkt han e ju svart syns inte så bra då.Dags att gå och knyta sig nu känns att vi ställt om klockan. 

 
 
Ehlin

Ehlin

30 oktober 2007 12:40

I söndags så var jag och Sally på utställning, en inofficiell! :) Det gick super duper bra och vi är mer än nöjda med resultaten!!!! Hon blev BIR (Bäst I Rasen)!! I finalen så blev hon inte placerad..hon var super trött, och orkade nästan inte med att springa. Men vi är toppen nöjda!!
En jättefint kritik också, gå in på: http://www.ehlin-hundarna.dinstudio.se och sedan så klickar du på Utställningar, och sen finns kritiken där. idag fyller Sally också 2 år! ;) Ha det fint. Kram /E

http://www.ehlin-hundarna.dinstudio.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lotta - 2 juli 2014 07:30

Jahopp börjar om igen då!!! Debut och debut kan ju man ju prata om,gjorde ju en kl2 tävling i nov förra året med Enzo även att vi inte kunde den så den är utsuddad från vår tävling. Bestämde mig att starta i kl2 med Enzo allafall på vår klubb nu ...

Av Lotta - 3 juni 2014 20:00


 Bestämde mig för ett tag sedan att Zebban o jag skulle debutera i Elit hemma på vår klubb i slutet på maj,mestadels för att jag var tävlingssugen    Satte igång och tränade ngra ggr i veckan med dirregering och konskick gick ganska bra tycker jag....

Av Lotta - 11 maj 2014 20:34


Började Enzo och jag en viltspårkurs,hade tänkt på det länge har alltid tyckt att han varit duktig när vi spårat.Sen kände jag att jag ville ha ngt annat att göra än bara tävlingslydnad.För tanken är att jag ska starta Zeb i elit ngn gång i år,givetv...

Av Lotta - 8 februari 2014 19:04

Ja då var det ny månad,vad januari gick fort.Jag avsluta ju den med att vara sjuk en hel vecka,vet inte när jag var det senast faktiskt.Första jobbveckan avklarad mycket trött har jag varit,men det var fler på jobbet som sa att dem varit det efter de...

Presentation


ZEB O ENZO

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Lotta o Zebbans gästbok

Jessie 1998-2010

  


Ovido - Quiz & Flashcards