Alla inlägg den 2 oktober 2007

Av Lotta - 2 oktober 2007 22:03

Ja då har vi varit på kurs ifgen då,idag var det sitt,inkallning,ligg och fran´mförallt förbudsträning vi skulle göra,och Zeb han var väldigt sugen på korvslantarna som låg på tallriken men det gick till slut så titta han bara på mig och då fick han så mycket beröm så,märker efter ett tag att han blir trött och då går jag av plan för jag vill inte att han ska börja med några överslagsgrejer som typ att börja tugga koppel el att skälla.Men efter lite vila så går det bra igen,på slutet går vi in i klubbstugan och fikar ojoj säger jag då vill alla hälsa på alla det är inte lätt att bära en kopp kaffe då kan jag tala om men  det blir väl bättre det också.Tränar ute lite smått hemma med dummyn och de går bra också.Sussa kom ner en sväng för hon ville träffa oss min lilla darling gick upp till bilen med Zeb och han slog ihop som en gris,vi gick ner till plan igen  och bara prata lite skit saknar dig gumman.Ska bli kul att träffas nästa vecka med all hundar,Natti natti nu ska vi gå och lägga oss. 

Presentation


ZEB O ENZO

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Lotta o Zebbans gästbok

Jessie 1998-2010

  


Ovido - Quiz & Flashcards