Alla inlägg den 27 oktober 2007

Av Lotta - 27 oktober 2007 21:58

Idag har vi haft en lugn och skön dag bara varit så at säga,kvällen igår var trevlig mycket god mat och gott att dricka.Idag gick vi en promenad i skogen med hundarna såå skönt det är när man kan börja gå lite längre med Zebban,vi tränar lite inkallningar och dem går oftast bra,och sen är det ju det här att gå brevid det funkar en liten bit jag får vara nöjd med det så länge.Annars har det varit lugnt tills ikväll när jag skulle släppa ut Zeb för sista kiss,Jessie följde med ut på tomten det brukar hon inte göra,då fick han för sig att nu ska vi leka fasst han var nyvaken brukar aldrig göra det,och när jag då säger åt Jessie att gå in så får han det berömda flatterycket och drar över till grannen genom buskar o dylikt inte kom han när jag kalla in heller hmhm dåjag gick in en liten stund ja knappt 10 sek pratar vi om då kommer han som ett skott det lilla knytet usch på sig.Jaja nån gång skulle bli den första men att det måste bli när det är mörkt han e ju svart syns inte så bra då.Dags att gå och knyta sig nu känns att vi ställt om klockan. 

Av Lotta - 27 oktober 2007 12:45

Idag sov vi till ½9,gud så skönt tog en slurp kaffe sen gick Stefan och jag ut med hundarna,inte så kallt idag ganska skönt faktiskt,vi gick upp på ett ställe som vi kallar ödetomten,jag skulle springa och gömma mig tänkte jag,Zebban hitta mig och fick mycket beröm förstås,sen gömde jag bollen några ggr till Jessie så hon fick göra lite också,till slut så fick Zebban apportera bollen och det skitbra jag vart så glad dem e så duktiga mina doggisar;jessie har blivit ännu lydigare sen zebban kom hit,nu e hon ju inte ensam om min uppmärksamhet,ikväll blir det lite god mat och roligt umgänge ska bli kul att bara sitta prata lite skit och bara va,trevlig helg till er alla kramar Lotta.

Presentation


ZEB O ENZO

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Lotta o Zebbans gästbok

Jessie 1998-2010

  


Ovido - Quiz & Flashcards