Alla inlägg den 8 oktober 2007

Av Lotta - 8 oktober 2007 18:59

Jobbat idag gick bra,hundarna är så duktiga när dem är ensamma,gick en sväng med dem på em tog med båda,tänkte jag skulle träna lite med dummyn med Zeb,han hämtade den första och kom med den,andra ggn vart Jessie så avundsjuk och börja gnälla och skälla så då sprang han till henne först så det var inget bra att ta med båda när hon blir så avudsjuk min lilla höna kanske inte så svårt att förstå har ju bara varit hon o jag i 9 år sen kommer det in ett litet svart yrväder som tar hennes "idol",jaja det är andras namn på mig till henne,känner mig inte direkt som det.Så det vart en liten promenad i stället och nu ligger dem och sover så gulligt i köket.Ska till vetrinärn på torsd med Jessie,har kännt ett par knölar på tuttarna inte så stora kanske som ett par ärtor men det är lika bra att gå i tid.Det har ju hänt att hon har blivit skendräktig så det kan kanske vara ngt med det, det är den tiden i så fall fasst jag märker ju inget utav det som varit förut att hon har kommit med leksaker och även gömt dem.Hoppas det inte är ngt allvarligt.Här kommer några bilder på mina dogs.

Presentation


ZEB O ENZO

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Lotta o Zebbans gästbok

Jessie 1998-2010

  


Ovido - Quiz & Flashcards