Alla inlägg under oktober 2011

Av Lotta - 3 oktober 2011 15:54

Klockan ringde på 5.30 usch vad trött jag var,gav pojkarna mat och sen släppte ut dem.Frukost o lite styr  med mig själv innan jag for iväg vid 6.30,det var nämligen dags  för vår debut i LK 3,ja eller debuten gjorde vi ju tidigare i våras men den har jag förträngt för den vr så usel så de finns inte.

Lånade min mans GPS och han ledde mig rätt,jag har inte så svårt att hitta själv men jag tog det säkra före det osäkra och tog den med mig,prata lite med den ngra ggr för den varnade mig när jag för sakta på 90väg och jag körde 70 haha men det var faktist vägarbete och tjockdimma och 70,sen så gorma den igen när jag körde för fort så jag tog ett snack med den då skönt så där att ha ngn att prata med menar jag haha...Framme i god tid lite före halvåtta,rasta Zebban och gick sedan in för att anmäla mig en så länge höll jag min planering.Samling 8,vi var 7 till start på fm ngra strykningar hade vi tror vi var 10 från början,drog nr 5 riktigt nöjd med det,vi fick vänta en stund för eliten hade sina gruppmoment före oss.Inga problem med våra grmoment satt stadigt och låg stadigt också 10 o 10 där.Sen in med honom i bilen en stund,tanken var vid nr 3 att hämta honom,tror nr 1 bröt,sedan körde 2:an och 3:an tur jag hämta honom som jga tänkt för 4:an bröt också,men jag hann allafall att värma upp,hade honom lös vid sidan när vi går in och det känns så där skulle ju gärna velat gjort ngt här men det kan man ju inte.hmm.FF uruselt typ vårt vanliga FF vid tävling så jävla tråkigt när jag vet att han kan bättre.Såg inga poäng och jag brydde mig inte om dem heller,sitt u g mycket bra,inkallning tjo ho ho säger jag bara så bra fart hela inkallningen även efter stopp o ligg,mot rutan försöker här att få honom uppmärksam på den och ser att han fångar upp den,sätter sig fot och tar tom kontakt med mig full fart ut vid kommado och kastar sig om när jag säger stanna  mitt i rutan,kommer inte ihåg om jag fick göra DK vid ligg men jag tror inte det,sen skiter sig allt vid inkallningen far han förbi mig i 120 får morra för att han ska vända tibax så egentligen hade det varit kul att sett vad som stod på pappret på rutan annars hade den gett bra utdelning kan jag tala om utan att skryta...Inget nervös bara lite torr i munnen,men inget skak i vare sig ben eller hårde hjärtslag är väl ngt positivt tycker jag.En lugn TL också hjäpte mig nog mycket,och sa att jag jobbade på bra...Hoppapport då hade fortfarnde torsdträningen i huvudet,sa att jag ville ha 5 men fick ej det utan fick 6 dem hade ej ngra halvor,mycket riktigt inget återhopp,och nästan på döda träapporten,så där var första nollan ett faktum...och jag som hade som mål att inte ha ngra jaja körde vidare iallfall till metallen och den gick bra.Vittringen hmmmm skulle kunnat gått ut o ......

honom här...går ut ganska lugnt bra analys till att börja med sen lyfter han på rätt pinne och går sedan runt och luktar i gräset runt dem andra pinnarna hmmm här gav jag upp nu får det vara bra så jag säger att jag bryter här,kändes ganska bra faktiskt inget ledsen för det utan jag tänker som såå nya tag på em.Veronica o AnnChatrine var här också så jag tjattra lite med dem och vi fika lite o mingla omkring måste ändå säga tt det är en väldigt trevlig klubb Katrineholm.så glad på själv att jag hade nerverna på plats faktiskt nu kände jag mig bara mer taggad till em tävlingen.2,5 timmes väntetid var det emellan,men jag rasta Zebban käka korv o tjattra med andra människor o kolla  lite på dem andra klasserna hade helt enkelt en mysig lördag.Timmarna gick ändå ganska fort,så de vart dags för ny lottning ny domare ny tl,hörde utav ngra att domarn var ung och ganska ny.Denna gång fick vi nr 3 utav 7.Grmomenten så bra så glad 10 o 10 där igen.Denna gång fick han var med mig uppbunden vid ett träd och sukta lite efter matte.Uppvärmningen kändes kanon,full koncentration på mig och även ner på plan.mycket brättre FF denna gång,visst släppte han ett par ggr och jag fick göra ngra dkn,men nu satte han sig ner vid halterna,och stegförflyttningarna var jag mycket nöjd med...Sitt u g ganska bra  men bra ändå satte sig.Inkallningen ngt sämre än morgonens dk vid både stopp o ligg.Rutan stannar precis utanför säger rutan igen och han går in i rutan o börjar att sniffa,vet att han gör det vid dk emn jag kunde inte låta honom stå där han stod för det hade blivit noll iallafall även om det var på gränsen,får säge ett hårt ligg,hm här var jag inte glad på honom,och han ballar ur totalt vid inkallningen här också vet ej vad som drog uppför slänten hade ej extern belöning denna dag,förstår att det är nolla här eller jag hör domarn säga 5:a eller 0:a,men jag forsätter denna gång så säger inte TL ngt om hoppet så då fick jag behålla 5 plankor och då hoppa han både ut o tibax även om han närapå döda apporten vid upptaget vad har hänt med honom det där försvann ju för lääänge sedan.Metallen bra också,Vittringen mycket bättre  denna gång,tar upp rätt pinne står och tittar på mig och jag hinner tänka vad du en gör så kommer du till mig  och han kanske såg min blick att det var bäst att komma.Fjärren då fått veta innan start att första skiftet var sitt,han gör alla skiften mycket bra flyttar sig fram möjligtvis 10 -20 cm,så jag var mycket nöjd med den.Går ändå av planen och känner mig tillfreds med denna tävling nr 2 även att han gjorde osm han gjorde på ink vid rutan och jag vet forfarnade inte en idag vad som drog och publiken undrade också om det var att jag lagt extern men det hade jag inte,inte ens en väska hade jag där utan allt var i bilen.Det som gjorde mig  glad denna dag var också att ngra i publiken sa faktist att mycket såg bra ut,en tjej sa till mig att vid FF reagera hon på att när han sacka efter så hade jag gjort ngt med vänster axel typ böjt mig och då sacka han ännu mer sen kom han igen och sacka en gång till och jag gjort likadant och då vart det värr hm tål att tänkas på...Åkte hemåt iallafall med gott mod,och hör o höpna så skrapa vi ihop 193 p haha nolla på rutan ett 3:e pris o en pallplats 3 är väl inte så kul att stå på pallen tycker jag med ett 3:e pris men men ....Nu tar vi nya tag om ett par vekcor så får vi se var det här slutar...Ha de gott alla därute...tack för all stöttning jag fått utav er  ni är för gulliga alla....

Presentation


ZEB O ENZO

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Lotta o Zebbans gästbok

Jessie 1998-2010

  


Ovido - Quiz & Flashcards