Alla inlägg den 14 oktober 2011

Av Lotta - 14 oktober 2011 13:30

känns det som jag kommit i....måste försöka vända på det och se positivt men jag vet inte hur bara   .......tycker att jag misslyckats med mycket just nu....får inte till det med träning tävling med hundarna ja mest Zeb då när det gäller tävlingar.Enzo får för lite träning har jag tagit på mig för mycket tro....Cecilia är i en rolig ålder,skitsur ena dagen nästa dag jättegullig nästan så man börjar tro att hon har 2 jag (skämt åsido) ibland kan det tom skifta från ena timmen till den andra ja på minuten oxå...Vi har ju lärt oss både S o jag att man kommer ingenstans med gap o skrik.utan håller oss lugna när hon får sina utbrott och tror hon är vuxnare än vad hon är...Måste måste bara tänka positivt..Vill ju så mycket hela tiden..Ska jag lägga Zeb på vila ett tag och byta plats med Enzo!!! Hm tankarna är många ska ni veta...Ska jag forsätta med tävlandet när han inte verkar hålla ihop en tävling pga utav mig o mina nerver???Skulle så gärna få till en tävling med honom precis så som det kan kännas när vi tränat ett program,så jag får tibax tron på mig själv o honom som ett team igen!!!! Ska jag satsa på apporteringen med Enzo till att börja med och sedan kanske ha lydnaden mer som en kul grej...Tvärtom mot vad jag gjort med Zeb alltså....Men i allt elände om man kan kalla det så vet jag att det finns dem som har större o värre problem eller problem o problem tankar kan man väl kalla det,dem är mina o ingen annans,i och med att hunderiet är mitt största intresse och upptar många timmar utav min fritid,så blir det att man har mycket funderingar Jag vill absolut inte göra mig av ngn utav mina hundar om nu ngn skulle få dem tankarna i sitt huvud...Älskar dem över allt annat..Usch det vart en mörk blogg igen antagligen så är jag i den sinnestämningen och det kan man väl få vara ibland....    

Presentation


ZEB O ENZO

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Lotta o Zebbans gästbok

Jessie 1998-2010

  


Ovido - Quiz & Flashcards