Alla inlägg den 6 oktober 2011

Av Lotta - 6 oktober 2011 19:17

 ENZO PÅ INGÅNG TILL MATTE   

    ZEBBAN O JAG VÄNTAR PÅ VÅR TUR      

JAG OCH MIN LILLA ÄLSKLING....

Av Lotta - 6 oktober 2011 16:13

  vill egentligen inte skriva så mycket down här men ibland bara måste jag... känner mig lite down också så att det kan ju inte bli ngt annat haha...veckorna dagarna rullar på.Måndagen jobbade jag och sedan hade jag en skön em.Therese o jag gick en lång promenad med pojkarna på sena em,hon behövde lite stöttning från sin mamma,lilla hjärtat det är svårt att bli vuxen och att ta dem rätta besluten.Hon behöver en spark därbak ibland för att ta tag i jobbiga saker,kan säga att sjuksköterskeprogrammet är inte ett lätt program att gå,och det ska det ju inte vara heller med allt ansvar dem har.Pratade med henne igår igen och då var allt bättre,hoppas hon förstår att det är bättre att ta tag i saken än att gå och må dåligt över det   ...Pojkarna har fått sig en träningsstund var med matte,Enzo först ut,kontaktövn börja fatta nu att det ger utdelning ja eller nu menar förstås att han kan hålla kontakt längre o längre.Zebban fick lite apporteringmoment träning,mycket nöjd med honom.En skön måndagkväll framför tvn...

Presentation


ZEB O ENZO

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Lotta o Zebbans gästbok

Jessie 1998-2010

  


Ovido - Quiz & Flashcards