Direktlänk till inlägg 16 oktober 2011

Sovmorgon o valpträff

Av Lotta - 16 oktober 2011 20:20

Jodå sovmorgon ända till kl 07,för då gick det inte att ligga kvar längre måste upp för att få imig ngt varmt så tjock i bröstet.Var ute tidigt med hundarna så härligt höstväder så Husse o pojkarna o jag gick en långvända i skogen var så skönt.Iväg framåt lunch för valpträff med Enzos kullsyskon 5 var vi idag,Grynet,Enzo,Diza,Rimma och Wilde.Linda hade gjort 5 stationer som vi skulle göra olika saker vid varje,sök,närsök,markeringar,kontakt övn,utställnigträning var jättekul att träffa alla andra och se allas framsteg och hur dem utvecklas.Jag har fått lite saker att jobba på men jag har tron på Enzo allafall att det kommer att bli en bra hund utav honom eller kommer han är en jättebra hund han är en stjärna i mina ögen det är ju bara jag som oxå ska förvalta honom bra.Underbart väder hade varmt o gott i solen men lite småkallt i skogen där det kom åt o blåsa.Åkte hem efter 4 timmar med aktiviteter fika korvgrillning o tjatter...Tyvärr så hittar jag inte min kamera så jag hoppas på att få ngra från dem som hade en sådan med sig...Nu är vi trötta o nöjda med denna helg imorgon ska jag försöka att börja jobba igen,har en lugn vecka endast kurs på tisdag inplanerat,hoppas på lite apporteringsträning ngn dag oxå,är långledig o har inte ens ett streck i almanackan vet inte när det hände sist...Ska ringa imorgon om Zeb oxå.Ha en bra vecka om inte hörs kram kram......  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lotta - 2 juli 2014 07:30

Jahopp börjar om igen då!!! Debut och debut kan ju man ju prata om,gjorde ju en kl2 tävling i nov förra året med Enzo även att vi inte kunde den så den är utsuddad från vår tävling. Bestämde mig att starta i kl2 med Enzo allafall på vår klubb nu ...

Av Lotta - 3 juni 2014 20:00


 Bestämde mig för ett tag sedan att Zebban o jag skulle debutera i Elit hemma på vår klubb i slutet på maj,mestadels för att jag var tävlingssugen    Satte igång och tränade ngra ggr i veckan med dirregering och konskick gick ganska bra tycker jag....

Av Lotta - 11 maj 2014 20:34


Började Enzo och jag en viltspårkurs,hade tänkt på det länge har alltid tyckt att han varit duktig när vi spårat.Sen kände jag att jag ville ha ngt annat att göra än bara tävlingslydnad.För tanken är att jag ska starta Zeb i elit ngn gång i år,givetv...

Av Lotta - 8 februari 2014 19:04

Ja då var det ny månad,vad januari gick fort.Jag avsluta ju den med att vara sjuk en hel vecka,vet inte när jag var det senast faktiskt.Första jobbveckan avklarad mycket trött har jag varit,men det var fler på jobbet som sa att dem varit det efter de...

Presentation


ZEB O ENZO

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Lotta o Zebbans gästbok

Jessie 1998-2010

  


Ovido - Quiz & Flashcards