Alla inlägg den 10 augusti 2010

Av Lotta - 10 augusti 2010 13:30

japp igår var det dags för kurs igen så himla kul att träna,Zebban var rikitgt sugen.Vi var bara 4,Adelia bortrest,o Carinas Athena fortfarnade konvalecent men fick höra att nu e dem på GGG snart igen.  

Började själva fröken var lite sen,värmde upp med klockan,gjorde en ink o la bollen bakom en tvärnit gör han OCH stor belöning,när fröken kom började vi med sitt i grupp,tycker han sitter riktigt bra brevid Nemo tror ja de var,gick fram o belöna 1 gång,PL låg mellan Pippi o Nemo,nos ngt lätt,ingen rullning utan låg kvar på sidan hela tiden en bra o lugn plats.Fokus på FF för oss alla,måste börja träna extern bel med att ngn annan lägger ut den så jag kan använda den bra på tävling,så att han vet att den ligger där,fasst att jag inte visar och att han inte ser den.Funkade riktigt bra ,Ann la ut den åt mig,kommenderade FF idag hade jag fötterna med mig bättre iallafall,och även han med skötte sig,ngn SS vid vänst ha......Kommenderade Ann såg ock bra ut,hon gick ngt för fort idag bara,så han var lite sen i helt om....Klockan går så fort när vi tränar,strax innan paus vänta vi på dem andra,då gjorde vi om ink,då hade han ingen tendens att stanna på första överhuvudtaget hmmmm snacka om teflonminne   .....

Gjorde om o vart bättre..Rutan på 20 m han gör den så himla bra så jag nästan skulle kunna ställa mig ner på knä o tacka gudarna där ni fick ja till det  ......Fikapaus med jättegod äpplekaka som Ann bakat mmmm....

Vart en lång fika men välbehövlig med lite planering för kurser o tävlingar och babbel o skratt förstås .....Zebban låg i bilen o vilade....

Efter fikat rikta vi in oss på apportering o fjärr,apporten vänta ropa Sarah så får du en kladdig en,mycket riktigt visst tvekar han,men bättre dem andra ggr,träna tempo  också,annars så gjorde han jättefina ing idag med appen,fjärren tyckte Ingela att vii ska börja med lite ståträning,var lite kul med en ny sak,gick riktigt bra började med ligg till stå det ska vi traggla lite på nu...Som avslutning gjorde vi ngra hoppövn satte sig ngt längre ifrån hindret idag så det var positivt och ing gick fint också..Väl hemma igen så väntade äldsta dottern på mig för att göra slingor på henne,var bara det att Oskar hade börjat att dra upp håret i mössan som tur var,för det var lite kvar och det tar sådan tid ioch med att hon har så långt hår,allt som allt 2 timmar med att lägga i färgen också,mitt hår tog 30 min ca tror jag.. idag har jag varit jätteduktig,städat,satt upp rena gardiner lagt på rent överkast lukta så gott nu såå.Tränat Zebban 20 min på morgon promenanaden,FF var jag mest nöjd med och en nästan lika bra ink som igår,nu lite slapp innan jobbet klockan 4....ha en bra dag/kväll kraaaaaaammmm


Presentation


ZEB O ENZO

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Lotta o Zebbans gästbok

Jessie 1998-2010

  


Ovido - Quiz & Flashcards