Alla inlägg den 6 augusti 2010

Av Lotta - 6 augusti 2010 22:04

då var det dagss för årets kanaletta på vår hemmabruxa,,,ngt som jag alltid tyckt va roligt att åka till i många år....även fasst det var ngra år som jag själv hade uppehåll att tävla själv.Tanken var att åka ner o bara glo o tjattra med folk hmmm tjiii fick jag,vet att Ingela sa i tisdags påkursen att jag skulle skriva men jag saaa nej jag inte det...prata med Sussa när jag åkte då skulle hon va tävlinsledare jaha sa ja då va kuuul....

Skriva då sa jag,Ingela sa att du skulle skriva nej sa jag ja sa ju ifrån och jag hade ju Zebban med mig,och jag tar ju inte med mig honom för att ligga i bilen i flera timmar då hade han kunnat vara hemma istället.Kommer ner för backen till plan,kommer FRÖKEN emot mig och då ser jag att jag inte hade ngt val...Jaha ja gör väl det dåå sa jag.Det var inte så svårt,det ända bar att hinna med aallllt domarn sa ,för hon prata hele ti`n,mycket bra saker men även lite som dem måste träna på...Hade det jättetrevligt,Zebban då...nejdå han behövde inte ligga i bilen,TACK vare snälla människor som Sarah Lorna o Nancy,han var nog lite jobbig att ha;;))) första gången han ligger hos ngn annan och så länge också MATTES PLUTToch till råga på allt ser mig hela tiden o tydligen ngra flattflickor::)))smet gjorde han en gång till mig på slutet tror jag de var då tycket han de var nog...band upp honom bakom mig istället.....det var bara ngra ekipage kvar då.Vill bara säga en sak om min man han e underbar...jag sa när jag åkte blir inte borta länge hemma till halv nio::))) jo säkert över elva var klockan när jag klev innanför dörren...men inte e han sur för det inte( skulle kanske jag varit)..Zebban fick lite mat o kissvända sen var det natti natti för vår del den dagen....DAGENS MISS VAR ATT JAG FRÅGAT LINDA OM HON KUNDE KOMMA NER SÅ KUNDE VI TJATTRA LITE JAJO DE VART DE LILLA KAN JAG SÄGA....tack för en härlig kväll och Ingela jag testa det du sa och tyckte de funka bra ASG.................

Presentation


ZEB O ENZO

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Lotta o Zebbans gästbok

Jessie 1998-2010

  


Ovido - Quiz & Flashcards