Alla inlägg den 3 augusti 2010

Av Lotta - 3 augusti 2010 22:45

idag börja vår kurs igen har ngra ggr kvar på förra omgången.Hade haft en ganska körig dag på jobbet,så jag var ganska möör i huvudet.Men kan inte stanna hemma för det INTE....Idag fick vi nykokt ljummen lever utav Ingela kan säga att Zebban var ngt på när han kände det.Började med klockan med o utan apport,apporten är svår tycker jag och Zeb e inte riktigt med på den heller.Ingela skulle kolla vårt >FF helt plötsligt kan jag inte gååå,helt tappat takten i gången trampa på mig själv, tappa balansen,

gick ur linjen ja allt gjorde och jag vart ngt frustrerad.så de vart att torrgå hmmm.Sara kommenderade mig ngt senare var väl ngt bättre,vet inte om jag inte var riktigt koncentrerad el nåt fick inte till det ordentligt iallafall.Efter det så skulle vi köra inkallningar,la bollen bakom honom och gick ifrån kalla in honom  och sa stanna och trot om ni vill men han stanna jättebra....gjorde om ett par ggr till och dem var bra också så nu e de bara att få allt att sitta på det momentet.Apporteringen,blöt o sliskig app,mm då blir det slarv vid upptag o omtag,gjorde om  och visa bollen inna ja skicka honom ut som en tok hämta appen bättre än förut iallafall och efter fler så vart det bra.Hopp ja inte sätter han sig långt ut från hindret men han slår inte i gjrode 3 hopp o alla lika bra.Rutan långt avstånd 20 m rakt in sååå himla bra,2:a stanna innan gjorde om och sa åt honom att ska du ha bollen får du allt görat bra och han ställer sig i mitten utav rutan :::)))))......Fikapaus ngnstans mittellan,Adelia gjort en såå himla god tårta tog 2 ggr kunde tagit en omg till men höll emot ;);)..

Läxa denna vecka 15 min foting ...onsdagen gick vi en långprom med Husse på kvällen sen gjorde vi vår läxa,ja inte tycker han om klockan med appen iallafal de e helt klart varför vet jag ej,men dem andra satt,gjorde en inkalln med stå bara för att se om det fanns kvar och nog stanna han bra allt hoppas det sitter nu också.Ikväll ska vi till bruxa o kolla på kanlaettan kul att för en gångs skull bara va o titta slippa va pirrig...Zebban ska med o bara passivitetsträna....lycka till alla där ikväll ::)))

Presentation


ZEB O ENZO

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Lotta o Zebbans gästbok

Jessie 1998-2010

  


Ovido - Quiz & Flashcards