Alla inlägg den 14 november 2010

Av Lotta - 14 november 2010 14:22

och tur är väl det....sista tävlingen LK2 var vi på igår och 15 cm snö på plan och spöööregn jodå så himla härligt och risken att Zebban ska rulla sig eller äta snööö var riktigt STOOOR....och jag bröt enligt mig själv men inte enligt domarprotokollet....jag sa att ja bryter men men skit samma.....förr om gångerna har jag aldrig känt att ja skiter idet men igår kändes det så....Uppvärmning jättebra full kontakt och SATTE sig på ALLA halter....Ing på plan gick väl skapligt tycker jag för att vara första gången vi går så okopplade....Han har kontakt någorlunda vid start men sen skiter sig allt....tappar koncentration fick visst 6,5 p på FF tror ja...läggande u gång jo då lägger sig riktigt bra men äter snöö vilket jag befarat innan att risken var....men inget sådant på PL där fick vi 10...

Sen känner jag bara att ja tappar lusten totalt.Inkallningen var skaplig också,se3n den lilla förbenade rutan....var på väg till rutan innan vi ens ställt upp men fick stopp på honom....jodå full fart ut och ställer sig och äter snööö vid en kona hmmm .....känner här att nu får de vara bra.... TL hade varit lite ojämn körde olika program på oss så ja vet inte om de ska bli apportering eller hoppet....appen vart det och då bröt jag nuuu får de vara noooog....känner mig totalt slut inte alls på humör har de ganska psykiskt jobbigt på jobbet också så ja vet inte om jag ska skratta eller gråta...Ska bli lite skönt nu med lite lugn o ro här hemma...ingen press på att jag måste träna utan bara för att de e kul och nya moment ska vi börja med ska bli riktigt roligt....MEEEEN vad ska jag göra åt att han blir sååå på tävlingarna igår var jag inte nervös för 5 öre.....Idag känner jag ingen lust för att tävla ngt mer alls faktiskt ...jaja den som lever får seee....Många utav gick de jättebra för Sara o Pippi vann LK3 och fick sitt 1:a pris som jag tycker dem är sååå värda och rutan Sara du kunde fått 100p utav mig  

Fröken Ingela vann Elit med Dulle ett stort grattis till er.....Adelia o Bianca kämpade sig igenom sitt program fasst B inte vill sitta men vad hon kämpade Adelia att göra som hon vart tillsagd tycker jag du ska vara glad över.Carina o Athena var tibax oxå efter lite skador och de var också kul att se du höll ihop henne Carina och ni är på god väg....En riktigt bra dag för Team Ingela roligt att tillhöra det gänget ångrar inte en sekund att jag börja där...Nu ska jag koncentrera mig på att överleva julen med alla måsten och krav på mig själv som jag har....Som tur är har jag ngt att se fram emot vååårrrrrr....

Presentation


ZEB O ENZO

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Lotta o Zebbans gästbok

Jessie 1998-2010

  


Ovido - Quiz & Flashcards