Alla inlägg den 9 november 2010

Av Lotta - 9 november 2010 15:31

     de är vad jag har... Zebban helt galen idag på morgonpromen...Gud va han sprang o sprang åt snö och så kom han till mig o glodde på mig och vifta på svansen jaja jag tyckte de väl inte var så kul ute på grusvägen där det var helt öppet.....skönare i skogen blåste inte allas där....fick med lite kort på honom  .......

Av Lotta - 9 november 2010 10:35

är det här hemma man känner att en vilopaus e på gång....kursen var sista omg förra fredagen...men vi startar upp en igen nu på fredag 2 ggr nu i november sen uppehåll i ngn månad....december månad har man en hel del annat att göra och de blir bra med ett uppehåll också.December månad e redan fullspäckad i almanackan förstår inte att det jämt ska bli så fasst jag säger varje år att nästa år ska det inte bli så i dec.  

Julhazard,julfest med Stefans jobb,planeringsdagar på Vildmarkshotellet med mitt jobb i dagarna 2 med Julbord de ska bli jättetrevligt.Sen samma vecka åker vi till London med Åsa o Stefan igen ska bli mysigt att gå på julmarknadeer och gå in på mysiga pubar o bara glo på folk och dricka ngn öl...Åsa hade hittat flera marknader när hon googlade....Och som pricken över i så löste det sig med Zebban också....Therese ledig alla 4 dagar vi e borta...Cecilia ska ju också hjälpa till plus pojkvänner hmmm undrar hur de ska gå men jag lägger mig inte de får dem lösa själva....men då kan jag allafall koppla av och veta att han har det bra här hemma och så vet jag att dem sköter sig här hemma också....Planerar min vår också kollat på lite tävlingar och sååå....blir nog ingen start förrän april....vi får se hur de känns....de e ju lite nya moment ska pluggas in i både matte o hund....Sen har jag en annan sak att se fram emot också men jag väntar att berätta om den   .....Träning har de inte blivit så mycket utav ,,,,,vi har kört lite apporteringar och lite vittring med upptag bla och det har gått bra tycker jag och jag har hållt mig lugn....Idag skulle Sussa o ja träffats för att träna lite men just nu sååå vräker snön ner och de blåser småspik....så vi får vänta lite med det...kanske går ut en sväng på em och kör här hemma lite....nejhej nu ska ja röja lite,åka o handla,laga mat ha en bra dag KRAAAMMM..................

Presentation


ZEB O ENZO

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Lotta o Zebbans gästbok

Jessie 1998-2010

  


Ovido - Quiz & Flashcards