Alla inlägg den 20 oktober 2009

Av Lotta - 20 oktober 2009 21:57

så idag va de kursdags igen,tråkigt väder regnade jag som bett till vädergudarna om sol o värme e kanske rätt årstid men man kan väl allafall få önskaSkrattande

Började med sitt i grupp,ska först tala om idag hade vi en stor publik ca 180 st och dem vrålade o hejade på oss ett bra tag men sen vart de paus fick visst i sig lite mat så sen orkade dem inte heja så mycket mer.

Tibax till sitt i grupp,han sitter så fint och ser ut som han undrar jaha hur länge ska vi bara sitta här då,går fram o belönar och går ifrån igen sitter kvar hela tiden.

PL:Låg i 4 min jag stod bakom planket,fick gå och korra honom en 1g hade lagt sig rakt ska ligga på skinkan,annars ligger han bra lite fladdrig med huvudet men var nog lite nervös in för all publik som sagt...

Sen så dela vi upp oss beroende på var vi e,vi körde lite 2:ans moment rutan och fjärr,fjärren riktigt nöjd med rutan,idag hade han bra fart ut kanske fattat att de gäller att ha fart här hoppas det.Sen så kommenderade jag Ann i länkning,sen hon oss ligg ink stå lite fixerade vid rutan men släppte snart:)

Fröken tittade på vår ruta och tyckte de såg bra ut och att vi ska forsätta som vi gjort,testade utan boll 1g fick dirigera honom in  men han gick in rätt iallafall.Fika paus så klart var tvugna o få i oss ngt varmt börja bli lite ruggit o dimmigt.Efter dte så ville fröken se en varsin FF med oss LF för oss givetvis vi e ju bara i ettan ännu

och han kändes jättebra va med nästan hela tiden släppte vid ngn helt om tror jag de var och även när vi gick mot gruppen som stod o titta när det kom ngt morr,Matte som gör felen  förstås vem trodde ngt annat och jag ska bättra mig.Hade den där känslan när gick LF ikväll hoppas den infinner sig på lördag,,,,nej nu e de läggdags upp o jobba imorgon ..............zzzzzzzzzzzzz

Av Lotta - 20 oktober 2009 07:48

Söndag gjorde inte många handtag efter jobbet,gick en promenad med dogsen innan de vart mörkt hade ingen motivation till träning.

Måndag jobb jobb om ändå+ kunde få vara ledig ngn måndag efter helg...

Sussa o jag åkte ner till bruksa en sväng,man märker att träningen inte blir lika bra när man inte planerat träningen.Ngt ofokuserat i början,men gick och band upp honom orkade inte att trilskas med honom.Hjälpte Sussa med vittring och Kingen tar rätt alla ggr.Sen får Zeb komma ut,ser att han är väldigt taggad på rutan som jag satte upp åt Sussa när vi kom hittat grajen som gjorde att han var ur fokus,Japp sa Sussa då kör brevid rutan,började med lite LF tittade åt rutan ngra ggr när jag vände upp mot den men gav mig inte och till slut så så satt det titta på matte o inget annat det ger belöning, gjorde läggande också men gav mig inte där helleer vart ngra raka FF sträckor innan han fatta men till slut så så funkade både det och inkallning o stå gjorde han jättebra.Att han blir så fokuserad på vissa saker går knappt att få honom på andra tankar,framförallt där det finns chans att bollen kommer fram.Han fick faktiskt göra rutan ngra gånger,menmen nu börjar våra problem stannar o vänder om innan rutan åhh,Sussa la ut bollen bakom rutan då blir problemet med att farten blir mycket sämre men hon tyckte vi skulle köra så här nu tills vi sätter igång på allvar för stanna de gör han,sista skicket vart ngt bättre och då plocka vi ihop och åkte hem.Ngt mer positivt är att han kommer till mig med bollen så fort han tog den inga hahavarv åt mig.Idag blir det kurs alltid lika kul,hoppas vi får täckena då och lite godis..... kramis på alla.....

Presentation


ZEB O ENZO

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Lotta o Zebbans gästbok

Jessie 1998-2010

  


Ovido - Quiz & Flashcards