Alla inlägg den 1 oktober 2009

Av Lotta - 1 oktober 2009 19:15

Sussa o jag hade bestämt att vi skulle träna ikväll på bruksa kl5 och sen skulle jag gå på medlmötet,men hon ringde vid 2 och fråga om jag kunde tidigare och de kunde jag men åka ner till kl 4 och sen vara kvar till mötet orka jag inte.Hade Jessie med mig idag länge sen hon var på bruksa mattes lilla hjärta så glad hon vart när hon träffa Sussa...vem  blir inte det???

Gjorde lite grann med henne bara för att hon tycker att de e kul....Gjorde lite koncentrationsövn med Zebban som Sussa visa mig duktig pojke och så Helene kom vi på vad jag gör för fel med handen när jag ger godis du o jag prata ju om det men vi kom ju inte på vad jag gjorde för för fel ska visa dig på fredag ...

Kommenderade S i kl3 gick väl sådär för mig svårt när man inte kan klassen framförallt,för S gick de bättre ngra moment e super tycker jag.Zebban o jag var lite ur fokus när vi skulle köra lite men sen koppla jag upp honom 5 min och gick och hämta honom igen,gjorde länkning ligg ink stå så jäkla bra gör han så på nästa tävling såååå blir det så braaaa,körde tävlingsmässigt utan belöning på 3 moment..och han fixar det bra här ska sägas,sen gick vi på framföring till hopp och sussa la appen brevid hopp vart bgt ofokuserad men hoppade ngt osäkert satte sig ändå brevid mig men ngt långsamt...gjorde om  bättre hopp och fokus.här var jag nöjd för idag och vi åkte hem och bara var vilket också är ganska skönt åt kantarellmackor och ett glas öl till kvällsmat sen sussa vi gott mmmmm

 

Presentation


ZEB O ENZO

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Lotta o Zebbans gästbok

Jessie 1998-2010

  


Ovido - Quiz & Flashcards