Alla inlägg den 13 oktober 2009

Av Lotta - 13 oktober 2009 22:18

usch va ruggigt de var ikväll på kursen,frös utav stå i 1 min bara hur ska de bli i vinter???

Började att köra framföring till nästa moment,tycker han fixar det riktigt bra idag,tänkt lite på tävlingen i lördags hur han var emellan momenten var väl ändå skapligt mot förut så de e bara att köra på....Idag höll han ihop riktigt bra gjorde ngra rutor och dem var också bra lyssnade verkligen på mig. körde mycket länkning men inte hela moment.Förstår inte varför jag gjort det förut gjorde samma fel med Jessie....Sen framföring till apport och hopp skötte sig utmärkt,han har verkligen snappat upp det här med appen visst tittar på den när jag tar den men så fort vi ställer oss i position så blip tittar han på mig tar appen vid kommando och sneglar tom på mig när han håller den...Hopp tycker jag inte att de finns ngt att kommentera satte sig rakt tom.Gjorde ngra rutor rakt ut ett par ggr o belöning med boll,även ngra med belöning att jag går fram med bollen o kampar i rutan.Ingela kolla lite FF,jodå då e de matte som klantar sig   går ur linjen och framförallt  jag svänger om direkt hinner knappt tänka själv hur ska då hunden kunna det...Efter det fikapaus mmm. Sen efter det körde vi sitt i grupp lite svajig där men satt brevid Balte och honom har en stor respekt förObestämd.Efter det en PL och fröken säger att alla går bakom planken jag tänker att jag testar väl och först ligger han så bra ngn min sen rätt som de är så står han upp med öronen bakåt o svansen ner precis som ups nu gjorde jag ngt galet jag går tibax och lägger om,då ligger han så bra med blicken i mot planket hela tiden inget sniff el ngt....ganska nöjd ändå för att vara första faktiskt.

SOm sista moment för ikväll körde vi varsin fjärr typ tävlingslikt,Zeb var riktigt duktig lite tramp på upp sitt  annars nöjd.Nu så e de läggdags Zebban han sover för länge sedan så natti natti alla och tack för en bra dagGlad

Presentation


ZEB O ENZO

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Lotta o Zebbans gästbok

Jessie 1998-2010

  


Ovido - Quiz & Flashcards