Direktlänk till inlägg 5 mars 2013

allt som allt

Av Lotta - 5 mars 2013 21:18

är det lugnt här...Thomas är sämre,jag åker fram o tibax både nu och då,mamma är alltid där vill inte lämna honom.Nu hade han gått upp 11kg på 14 dagar pga all vätska,magen såg sprickfärdig ut och benen som ja jag vet inte vad inget hjälper att få ut vätskan.Tungandad orolig svår att va still,mamma blir väl ett nervknippe utav detta!!Vårdplanering imorgon.

Annars försöker jag orka med allting här hemma som vanligt,jobba ,promera med hundarna, sköta hemmet med allt vad det innebär ,och sen få in lite träning med svarta oxå,känner att motivationen är på väg ändå.Förra veckan börja vi kursen igen hos Ingela alltid lika kul att se o träffa alla.Hade bara Enzo med mig för nu måste jag sätta fart med honom han är inte ngn bebis längre   ....Alla kom denna gång Evelina slutat och Cari kommit in hälsar henne välkommen.Anns tik Nike löpte och då kände jag bara neeej jag orkar inte...menmen nu är jag här och då är det bara att köra.Han förvånar mig med att vi kunde jobba på riktigt bra och höll kontakt med det vi gjorde.En paus mitt i och jag släppte på konscentratione hm då förstökte han sig fram den lilla odågan men det gjorde han bara en gång,sen var han som ett fromt lamm.Testade både lite nya grejor och avslutade med en sitt i gr med löptik och han skötte sig kanoners min lilla klimp   ...Zebban hemma hos husse,vilket blir både varmare o skönare för honom än att ligga i en kall bil en hel kväll för just nu känner jag att det räcker att jag tar en hund åt gången.Alla planer på tävling har jag lagt lite vilande ett tag nu vi får se när det blir.

Bilder från lördagsträning som var super..

     

Imorgon lite jobb och sedan hoppas jag kurs på kvällen...

Mina pojkar är så fina nu nytrimmade utav Linda,tog före o efter kort men dem vart så suddiga så det är inget att lägga ut....Ha de gott 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lotta - 2 juli 2014 07:30

Jahopp börjar om igen då!!! Debut och debut kan ju man ju prata om,gjorde ju en kl2 tävling i nov förra året med Enzo även att vi inte kunde den så den är utsuddad från vår tävling. Bestämde mig att starta i kl2 med Enzo allafall på vår klubb nu ...

Av Lotta - 3 juni 2014 20:00


 Bestämde mig för ett tag sedan att Zebban o jag skulle debutera i Elit hemma på vår klubb i slutet på maj,mestadels för att jag var tävlingssugen    Satte igång och tränade ngra ggr i veckan med dirregering och konskick gick ganska bra tycker jag....

Av Lotta - 11 maj 2014 20:34


Började Enzo och jag en viltspårkurs,hade tänkt på det länge har alltid tyckt att han varit duktig när vi spårat.Sen kände jag att jag ville ha ngt annat att göra än bara tävlingslydnad.För tanken är att jag ska starta Zeb i elit ngn gång i år,givetv...

Av Lotta - 8 februari 2014 19:04

Ja då var det ny månad,vad januari gick fort.Jag avsluta ju den med att vara sjuk en hel vecka,vet inte när jag var det senast faktiskt.Första jobbveckan avklarad mycket trött har jag varit,men det var fler på jobbet som sa att dem varit det efter de...

Presentation


ZEB O ENZO

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Lotta o Zebbans gästbok

Jessie 1998-2010

  


Ovido - Quiz & Flashcards