Alla inlägg den 20 mars 2013

Av Lotta - 20 mars 2013 16:07

La jag in om för ett par veckor sen den här dagen ,nog för att jag bara ville ha en dag som jag bara va.Men inte trodde jag att jag skulle vara i sånt behov utav den.Denna dag har varit helt underbar!!! Helt i min ensamhet ja hundarna har varit i min bakgrund men dem har inte märkts så mycket.Stefan tycker jag är konstig när jag vill vara ensam och ha helt tyst omking,vart glad när yngsta dottern skulle jobba oxå 8-17 hm kan låta knäppt men jag var inte glad åt att bli av med henne utan bara att få vara själv,som jag saknat det när jag gick på mitt förra schema så hade jag ju såna dagar,nu när jag är ledig så är alla andra det oxå hmm jag kanske är lite konstig trots allt.Nu ska jag va kvar på detta schema över sommaren sen får vi se,Helen är tillbaka och arbtränar 2 timmar nu i ngra veckor sedan ska hon succesivt gå upp i timmar men hon kommer inte vara uppe i full tid förän till semestern.Jag trivs med mina arbuppg det är inte det som egentligen har gjort det så jobbigt utan att jag intee har hunnit med det jag ska ingen framförhållning i planeringen och mycket mycket mer.Idag har jag varit och beställt blommor till Thomas begravning tror att det kommer bli fint,var svårt att berätta hur jag ville ha det och vad som skulle stå på bandet osv men dem var så rara i blomsteraffären.Lagat mat har jag också gjort kålpudding slog jag till med,var länge sedan jag gjorde lite mer arbetad mat,har bara varit snabblagat på vardagarna sista tiden.Glad över att jag inte ägnat dagen åt städning att jag kunde motså det för det finns alltid ngt att städa tycker jag.Stefan ska göra ngt med badrumsgolvet "prima" el nåt,så jag tänkte ta mig en långis med pojkarna och kanske ett träningspass med också,skulle ju egentligen varit på kurs men I har fullt upp med lammning och sedan är ju vädret som det är snöstorm så det känns inte så lockande att vara ute i knappa 2,5 timma,hade ju varit kul att träffa alla igen.Ha de gott alla därute.............

Presentation


ZEB O ENZO

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Lotta o Zebbans gästbok

Jessie 1998-2010

  


Ovido - Quiz & Flashcards