Alla inlägg den 3 april 2011

Av Lotta - 3 april 2011 14:33

gud va veckorna går fort....Kännt mig jättekonstig hela veckan tänkt som så att nu blir jag sjuk...men det bryter aldrig ut ordentligt..utan känner mig bara halvhängig...så nu är det slutgnällt för den här gången.Ja denna vecka då har sprungit iväg som vanligt.Onsdagen jobbade jag,sen oväg på kvällen och träna en stund på bruksa 1:a för i år,kändes ganska bra men snorkallt var det.Torsdagen var jag bara hemma och plocka o styrde på kvällen ute med grabbarna känns att det är vår ändå nu fasst det är lite småkyligt.Fredagen vakan jag vid 6-tiden och kände mig inte alls bra,så jag bestämde mig för att idag är vi hemma och bara myser...Och det var välbehövligt sov lite på dagen,var ute med dogsen ...hade en huvudvärk som inte ville ge med sig alls på hela dagen.Missade tyvärr kursen som annars är veckans höjdpunkt och vi som behöver träna men det är lite dåligt på den fronten just nu.Stefan o jag hemma på kvällen åt plankstek och drack ett glas rött gott men inte alls alert.Stefan som har hållt på varje kväll med köket var också trött så det vart en tidig kväll för oss.Men det börjar likna ett kök nu iallafall golvet vart jättebra,nu har vi kaklet att välja eller jag har redan valt men måste känna att det är 100 %...Rörigt har det varit för hundarna men dem klarar det,Zeb är det som tycker det är konstigt att han inte får gå i köket när husse håller på med med golvet osv.Jobbat hela helgen och nu är den över skönt idag annars har jag lite att styra med på em....blir nog tidig kväll kanske att jag hinner med lydnpass med Zeb och Enzo får passivitetsträna då..Enzo har hunnit bli 18 veckor idag och väger ca 20 kg och en helt underbar att ha att göra med....vi tränar mestadels inkallnning,sit o ligg o stanna kvar sitt och stanna är väl det som börja att sätta sig ordentligt,ligg han gör jättefina ligg men sitter inte helt 100.. Ha en bra vecka alla...

Presentation


ZEB O ENZO

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Lotta o Zebbans gästbok

Jessie 1998-2010

  


Ovido - Quiz & Flashcards