Direktlänk till inlägg 15 juni 2010

ska försöka summera veckan som varit

Av Lotta - 15 juni 2010 08:20

TORSD V 23

jobbade tråkigt väder,dirket hem efter jobbet och duscha o bytte om,sen in till stan våran Lisa tog studenten....lite tårar kom det allt tycker det är så fint med sång och allt som hör till.

FRED...

Ledig...fyllde år fick såå fina rosor utav min man ¨så glad att jag har honom,mina flickor jo då dom gratta mamsen men det vart på kvällen pga utav olika omständigheter.Fick god mat och ett par glas vin på kvällen när jag kommit hem från hundkursen på em.Kursen var skitbra Ingela hade ett bra upplägg,3 x 3,titta på varann diskutera och Ingela gick emellan 2 grupper.Mycket nöjd när vi åkte hem såå kul när man ser att det händer saker med både oss själva och dem andra tjejerna och hundar.Dagens överaskning:::: ringde på dörren vid halv 8 utanför står Linda med en blomma hon e för gullig tack gumman....som vanligt så skulle vi äta,skäms att jag inte kunde bjuda in er...

LÖRD

Upp skapligt inget ovanligt blivit van med att jag inte kan sova på morgonen...Sen for vi iväg till Linköpingsbk,Therese o Oskar var med,ngra tjejer skulle tävla,Sussa för championen,andra för sina 1:apris,gick inte riktigt ända fram idag men dem var så duktiga och kämpade på i blåst och stora sjöar på plan...Dagens glada var Adelia o Bianca som körde sitt program trots sjöarna på plan och det såg så fint ut....Ni kommer igen och det gör ni andra med.Sen var det hem o käka och iväg till jobbet.

SÖNDAG

Jobba jobba gick bra vi är ett bra gäng som jobbar ihop hjälper o stöttar varann..sen finns det undantag ja vet...ett kort lydpass på em...lite okoncentrerat men i huvudsak bra.

MÅNDAG v24

Jobbade igen förstås:) nej vars jag rä glad att jag har mitt jobb...

Var på bruksa på kvällen,Adelia Carina,o Ann var där,la en PL Zeb låg i mitten låg riktigt bra..Sen körde jag lite motivationträning,hopp sitt är ju håret på att han slår i så det jobbas utåt med boll...funkar bra..Efter en paus så bad jag Adelia kommendera mig i hela programmet...extern belöning och den fungerar såååå bra sååå glad.Han strula vid rutan och gick in från sidan  en gång och en gång stanna han innan mitt kommando 3 gången perfekt här kom bollen direkt.Fjärren har han ju strulat på också sista tiden.vill inte sitta upp på första så mycket motivation,och gjorde en bra sitt o ligg och belöning med boll o gristryne....Åkte hem efter ett par timmar så avkopplande o skönt man tränar o babblar om vartannat...Somnade ovaggande på kvällen...Nu ska jag inte träna ngn mer lydnad förräns vi tävlar på torsdag göra lite annat kul med honom apportering eller spår den som lever får seee...

 
 
Ingen bild

Linda

15 juni 2010 14:19

jaaa skäms på dig charlotta när jag hade åkt sååå långt bra för din skull!!!! DET FICK BLI EN FIKA PÅ MACKEN ISTÄLLET.

 
Ingen bild

BLOGGARN

18 juni 2010 16:03

LINDA nu far du med osanning du sa att ni varit på kalas/student i Skärblacka....sååå bara för min skull var det inte;) ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lotta - 2 juli 2014 07:30

Jahopp börjar om igen då!!! Debut och debut kan ju man ju prata om,gjorde ju en kl2 tävling i nov förra året med Enzo även att vi inte kunde den så den är utsuddad från vår tävling. Bestämde mig att starta i kl2 med Enzo allafall på vår klubb nu ...

Av Lotta - 3 juni 2014 20:00


 Bestämde mig för ett tag sedan att Zebban o jag skulle debutera i Elit hemma på vår klubb i slutet på maj,mestadels för att jag var tävlingssugen    Satte igång och tränade ngra ggr i veckan med dirregering och konskick gick ganska bra tycker jag....

Av Lotta - 11 maj 2014 20:34


Började Enzo och jag en viltspårkurs,hade tänkt på det länge har alltid tyckt att han varit duktig när vi spårat.Sen kände jag att jag ville ha ngt annat att göra än bara tävlingslydnad.För tanken är att jag ska starta Zeb i elit ngn gång i år,givetv...

Av Lotta - 8 februari 2014 19:04

Ja då var det ny månad,vad januari gick fort.Jag avsluta ju den med att vara sjuk en hel vecka,vet inte när jag var det senast faktiskt.Första jobbveckan avklarad mycket trött har jag varit,men det var fler på jobbet som sa att dem varit det efter de...

Presentation


ZEB O ENZO

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Lotta o Zebbans gästbok

Jessie 1998-2010

  


Ovido - Quiz & Flashcards