Direktlänk till inlägg 8 februari 2013

en lugnare vecka ändå

Av Lotta - 8 februari 2013 20:30

På ngt sätt har denna vecka varit lugnare tycker jag hemma och på jobbet...mindre sjuka eller om det är så att vi har mer resurser nu om inte annat from måndag så är det så....Hemma egentligen har jag inget att klaga på Stefan är underbar som make så omtänksam herregud vad skulle jag göra utan honom han känner mig utan och innan!! Men vi har ju oxå ju oxå kompat ihop i 25 (ja snart)år i både med och motgångar.Men vi har ju lovat varann i nöd och lust men det hade vi nog gjort långt innan vi gifte oss 2006 haha...Måndag var vi o simma Zebban och jag med Ingela,jag fått Adelias tid så vi var länge där och jag kan lova att Zebban var trött när vi kom hem men det är så mycket värt att se honom där i bassängen och absolut ingen stelhet eller hälta efteråt :) Så jag är så tacksam att jag får ta deras tider när dem inte kan <3......Vi babbla om ditt o datt Ingela o jag så skönt att få lätta sitt hjärta ibland....Så mycket träning får jag inte till i veckorna men jag försöker allt i allafall. Sussa och jag träffades för en promis i torsdags jag sluta tidigt...Hon är oxå en stöttepelare i mitt liv tänk att vi hållt ihop i 27 år herregud jag var bara 18 år när vi lärde känna varann!!!! Hon är som den syster jag aldrig haft.Henne kan jag säga allt till och då menar jag alt verkligen allt jag kan gråta skrika ja betee mig och jag vet att hon ändå är där för mig ändå,vi har varit osmas men inga längre stunder direkt och vi har bett varann om förlåt och vi respekterar varann för våra åsikter och tycker inte illa om varann för det om vi inte delar dem.Jaja nog om det vill inte bli sentimental direkt.Sen är det ju det här med Fejjan ska man vara kvar där egentligen vill ju inte skapa rabalder för jag skriver ett inlägg hmm...OCH JAG HATAR VERKLIGEN ATT BLI OSAMS MED NGN DÅ DRAR JAG MIG HELLRE TILLBAKA I LUGN O RO så är det tyvärr...Nog om alla känslor mm...Grabbsen sköter sig skapligt..Sussa visa mig lite nya grejor så jag hoppas att jag hittat en knapp på Enzo för nu en tid har han varit odräglig...en pain in the ass så att säga och jag vet att det är övergående men men jobbigt när det pågår.Igår och idag så har jag gjort det Sussa visa mig och det ger resultat faktiskt...Jag kanske har ett ledarskap ändå.... ska jag betala 3000 kr för en helg för att få ny kunskap om det eller inte herregud jag blir galen är jorden rund elller??? Idag allafall fredag har jag varit leeeeedig och sååå skönt 3 ledig var länge sen jag var det typ 5 mån eller ngt.Vaknade 6.30 gör mig inget när jag är ledig,släppte ut hundarna på tomten,satte på kaffe och gav dem mat efter en stund.Satt o slöa läste tidningen åt frukost i lugn o ro så underbart.Efter ett par timmar gav jag mig ut med dem och som dem älskar denna snö blir många snöänglar under våra promenad var ute 1 och halv timma med dem,dem var så duktiga båda 2.Men så kände jag ingen stress eller ångest för ngt heller så det kan ju vara en orsak för det vet jag.Nej nu tar jag på mig mysbrallor och lägger mig under en filt och bara myser.Love uuuu vem du än är!!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lotta - 2 juli 2014 07:30

Jahopp börjar om igen då!!! Debut och debut kan ju man ju prata om,gjorde ju en kl2 tävling i nov förra året med Enzo även att vi inte kunde den så den är utsuddad från vår tävling. Bestämde mig att starta i kl2 med Enzo allafall på vår klubb nu ...

Av Lotta - 3 juni 2014 20:00


 Bestämde mig för ett tag sedan att Zebban o jag skulle debutera i Elit hemma på vår klubb i slutet på maj,mestadels för att jag var tävlingssugen    Satte igång och tränade ngra ggr i veckan med dirregering och konskick gick ganska bra tycker jag....

Av Lotta - 11 maj 2014 20:34


Började Enzo och jag en viltspårkurs,hade tänkt på det länge har alltid tyckt att han varit duktig när vi spårat.Sen kände jag att jag ville ha ngt annat att göra än bara tävlingslydnad.För tanken är att jag ska starta Zeb i elit ngn gång i år,givetv...

Av Lotta - 8 februari 2014 19:04

Ja då var det ny månad,vad januari gick fort.Jag avsluta ju den med att vara sjuk en hel vecka,vet inte när jag var det senast faktiskt.Första jobbveckan avklarad mycket trött har jag varit,men det var fler på jobbet som sa att dem varit det efter de...

Presentation


ZEB O ENZO

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Lotta o Zebbans gästbok

Jessie 1998-2010

  


Ovido - Quiz & Flashcards