Alla inlägg den 3 februari 2013

hmm

Av Lotta - 3 februari 2013 14:23

Så var det där med uppdateringar ja ja....denna vecka har varit katastrofal på jobbet...min chef har äntligen förstått saken letar folk med ljus o lykta nu..om jag säger så här gjorde ett nytt schema i veckan ja ja satt hemma på kvällen finns inte en chans att det går på arbtid så rörigt..fattas 8 st schema rader för att vi ska täcka upp allt..då förstår ni läget med ett par kanske 3 sjuka varje dag oxå !! Nog om det tisdagen tillbringade jag med Sussa och hennes fyrbenta i löfstad skogen underbart att bara strosa och tjattra ...måndagen var jag på simmet träffade Ingela o Adelia tjattrade bort ett par timmar där oxå <3<3<3..resten av veckan har bara försvunnit Stefan till Åland torsd fred så lugn fred kväll jattror han var hemma 1 timme sen sov han för natten.haha ...lördagen lugn oxå men sen så ger jag mig på hundträning fast jag inte borde när jag är trött o lite små irriterad!!! Och det blir ju bara pannkaka utav det då ja Zebban funkar ju men Enzo han var billig kan jag säga smet 3 ggr för att äta kattskit...lydnad vad var den då?? Jag ger mig ju inte i första taget så ut i morse pigg o glad framförallt lugn så funkar allt det mesta iallafall <3<3<3ska äta en god söndagsmiddag nu tar ett glas rött till den ...vart ändrade planer för dagen så nu är jag hemma hela dagen....

Presentation


ZEB O ENZO

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Lotta o Zebbans gästbok

Jessie 1998-2010

  


Ovido - Quiz & Flashcards