Alla inlägg den 1 maj 2012

Av Lotta - 1 maj 2012 19:45

Valborgsmässoafton....en lugn dag jag jobbade,Stefan hemma o pysslade,vi hade bjudit hem våra vänner Åsa o Stefan.Vi åt toastskagen och planka med oxfile mycket gott och ett glas vin till.Sedan vid 21-tiden gick vi ut och tände elden kom ngra utav grannarna lite mindre med folk nu för tiden,Kimstad har ju fått ett eget Byalag som ordnar majeld på ett annat ställe o det drar ju folk.Men för mig el oss duger denna allafall.La mig tidigt klockan ställd på 6.30 morgonen därpå för att fara iväg på utställning med Enzo och Linda o hennes doggar som sällskap.Väl framme efter lite styr o ställ på vägen så var vi framme och ställde upp burar o dylikt.Så var det bara väntan kvar jag började bli skakis,min tanke var att ställa honom själv men ju längre tiden gick så mer nervös vart jag,Underbara Linda tog över  och gör det med glans,hon får honom att springa så fint o stå fint  oxå.Dem går ut med ett HP o BIR,Linda tar även finalen som dem går ut med BIG 2 så glad så glad...LINDA ETT STORT TACK FÖR HJÄLPEN OCH ATT DU STÄLLER UPP ÄVEN ATT DU INTE MÅR BRA   ........

Glömde ju kritiken: 1,5 år maskulin hane utmärkt kvalitet ngt rundad skalle,starkt nosparti,starkt hals o rygg,välvinklad fram,välmarkerat förbröst,välans svans ,vad hon nu menar med det??,Ok vink bak,rör sig väl runt om ,fin färg..JAG mycket nöjd med den...

 

 

Presentation


ZEB O ENZO

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Lotta o Zebbans gästbok

Jessie 1998-2010

  


Ovido - Quiz & Flashcards