Direktlänk till inlägg 4 januari 2012

nytt år

Av Lotta - 4 januari 2012 08:35

börjar jag med att jobba en dag sedan ha semester fram till söndag,då jag ska jobba igen en dag som jag var ledig i nov inte kul men ngt som måste göras.Livet går sin gilla gång tycker jag...Tisdagen träffade jag kurstjejerna en sväng på Himpa var ett bra insiativ utav Carina.Vi får alltid ngt extra roligt att skratta åt haha skriva inte vad denna gång.Vi fick vänta en stund innan alla var samlade så vi gick en sväng på fältet,Enzo tyckte det var underbart vilka ytor...och så fick han ju sällskap en stund utav en brun flatflicka,sen en bernersennen pojke ja herregud vad dem sprang.Tog en kopp kaffe o lussebulle,det var så kallt frös ända in i märgen,dem andra tränade lite jag tog ut E för lite kontakt mm,men hade svårt att koncentrera mig för jag frös mycket.Sedan iväg på rehab med Zebban,allt gick bra simmet o bandet,det funkar bättre nu när han får börja med att simma,då är han mer avslappnad vid bandet även om han inte är jätteförtjust i det,men han går upp självmant och kastar sig absolut inte av det när det stannar.Marie och jag prata lite,tycker att han varit lite dämpad sedan förra veckan,ingen hälta el ngt sådant utan just hans sett,han är glad o så men nej jag kände ändå att det inte har varit 100 med honom.Kan va att vi sänkt medicinen??Vi får se vad vetten säger på tisdag,inga roliga saker som kom upp kanske är så att jag aldrig mer kan tävla med honom pga att han måste äta medicin för jämnan,då blir han ingen Lydnadschampion min Zeb som varit våra mål från dag 1.Jaja ska inte ta ut ngt i förväg,men det känns inte på topp när det gäller detta nu.Men han är iallafall glad när vi är ute och vill gärna arbeta vilket han inte får i för stor utsträckning...men lite får han ju göra nu ändå.Enzo då han e min lilla teddybjörn,vi kämpar på med att hämta o komma in med alla möjliga saker och det går framåt måste jag säga,sedan jobbar vi med koncentrationen att ha fokus på mig.Denna vecka nu när jag har semester ska hundarna få sitt,sen ska jag styra o plocka här hemma ngn sorts städning kan man väl kalla det,men det gör mig inget har jag bara tiden så har jag inget emot det.Det var väl vad jag hade att säga just nu ha det gott alla där ute o ta hand om varanndra....

 
 
Sarah, Pippi & Wilda

Sarah, Pippi & Wilda

4 januari 2012 13:10

Tack för idag och en STOR kram till dig o Zebban <3

http://flattar.wordpress.com

Lotta

4 januari 2012 13:25

kram tibax till dig o dina tjejer

 
Ingela

Ingela

4 januari 2012 16:31

Jag vet den där känslan i magen... att inte veta ur det ska bli hur det ska gå....
Men oj vad fint han sköter sig i vattnet!!!! Kram

http://www.ostanvindens.se

Lotta

4 januari 2012 16:51

usch ja!! ledsen är jag för hans skull...men jag vill ju inte att han ska ont så då får han givetvis äta medicinen om han så behöver livet ut.Och sen får jag lära mig vad han klarar utav o inte..En balansgång det där.Kram Ingela

 
adelia

adelia

11 januari 2012 22:32

ja det är ju jäte kul att ses,,,men attan så kallt det var..Vi fick ju stå ett tag medans nån ville åka karusell;))
Så skönt att allt gick bra nu för Zebban,inte alls kul att ha känt oror.Svårt att koncentera sig o jag går till mig själv man blir liksom disträ..,nu kan du iaf fokusera frammåt,skön känsla--:)De är så fina bägge dina grabbar:)Kram

http://www.nogg.se/kungsvikstorpsbianca

Lotta

12 januari 2012 15:27

haha karusell hmm asg...skönt är det ska försiktigt blicka framåt med dem båda nu,till sommarn kanske vi e gång igen Zebban o jag hihi..tack Adelia för dem fina orden krama banca från oss o en till dig oxå :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lotta - 2 juli 2014 07:30

Jahopp börjar om igen då!!! Debut och debut kan ju man ju prata om,gjorde ju en kl2 tävling i nov förra året med Enzo även att vi inte kunde den så den är utsuddad från vår tävling. Bestämde mig att starta i kl2 med Enzo allafall på vår klubb nu ...

Av Lotta - 3 juni 2014 20:00


 Bestämde mig för ett tag sedan att Zebban o jag skulle debutera i Elit hemma på vår klubb i slutet på maj,mestadels för att jag var tävlingssugen    Satte igång och tränade ngra ggr i veckan med dirregering och konskick gick ganska bra tycker jag....

Av Lotta - 11 maj 2014 20:34


Började Enzo och jag en viltspårkurs,hade tänkt på det länge har alltid tyckt att han varit duktig när vi spårat.Sen kände jag att jag ville ha ngt annat att göra än bara tävlingslydnad.För tanken är att jag ska starta Zeb i elit ngn gång i år,givetv...

Av Lotta - 8 februari 2014 19:04

Ja då var det ny månad,vad januari gick fort.Jag avsluta ju den med att vara sjuk en hel vecka,vet inte när jag var det senast faktiskt.Första jobbveckan avklarad mycket trött har jag varit,men det var fler på jobbet som sa att dem varit det efter de...

Presentation


ZEB O ENZO

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Lotta o Zebbans gästbok

Jessie 1998-2010

  


Ovido - Quiz & Flashcards