Alla inlägg den 5 februari 2010

Av Lotta - 5 februari 2010 21:30

             har jag haft idag ,men inte kan jag sova för det....fast det är ganska skönt att sitta med en kopp kaffe vid tvn eller datorn...

Zebban o jag stack iväg vid 10-tiden,hade ju som uppdrag att se till att vandringspriseet(flatklubben) kom till rätta innan årsmötet och idag var den ända dag jag hade tid att se till det,så vi åkte till svärtinge gick ganska bra att hitta där och en jättetrevlig tjej var det också med 2 mysiga hundar.Hon berättade vad hon hade gjort med sin flatthane,hon hade bott långt uppåt till kommer inte ihåg var:)och kört drag med honom och han hade älskat detta tanken hade varit att han skulle bli dragchampion men så flytta hon ner hit så då vart andra aktiviteter,kul att faktiskt att höra annars så e de ju inte så vanligt med flat som draghund menar jag och bara där ser man ju vilken allround hund flatten är,hon hade även kört bruks med honom...jaja de var bara lite sidotankar::)).Efter att vi gjort detta drog vi till Linda för en promenad på plogade vägar skönt med en promenad i lite sol iallafall.När vi kom tibax till Linda bad jag henne om lite hjälp med apporteringen,ville bara kolla av lite,för han sköter sig hemma så bra,,,men men vem får vara glad jämt ja inte jag iallafall,knallade 2ggr tror jag......sen körde Linda sina 2 tjejer och dem är jätteduktiga....precis så som jag vill att Zebban ska sköta sig....:((((.Kom hem vid ½3 då käka jag lite sen vart det soffläge under filten och Zebban kröp upp i sin fåtölj så låg vi när husse kom hem kl5... varmt o gott va det och faktiskt sov jag gott på natten också...Ha de bra i helgen...

Presentation


ZEB O ENZO

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Lotta o Zebbans gästbok

Jessie 1998-2010

  


Ovido - Quiz & Flashcards