Direktlänk till inlägg 13 december 2010

hujeda miiig........

Av Lotta - 13 december 2010 22:15

vilken vecka det varit....först var jag i väg på planeringsdagar med jobbet på vildmarkshotellet tisd o onsd mycket bra dagar roligt o trvilgt med inbjuden coach som det såå modernt heter,och teamlekar.... fasst inte mitt lag vann så hade vi skitskoj...Julbordet var väl ingen höjdare tyvärr....men frukosten desto bättre ::))))....på onsdkvällen så vR jag bara tvungen att ringa Linda o höra hur bebisarna mår och prata lite....längtar som en tok....

Fredagmorgon kl 4.30 vart vi hämtade S o jag färd mot Nyköping Skavsta,ja gillar ju inte det här med flyg men allt gick bra och det handlar ju äöndå bara om 2 timmar...Kom fram till hotellet vid 11-tiden,va vi lärde oss mycket på förra resan,den här gången tog vi tåget,o sen tuben ;) framme på 1 timme istället för 2,5 timme med buss,värt varennda krona det kostar mer med tåg.Sen ut på stan direkt,hämta grabbarnas biljetter till matchen på lördagen,ladda Oystercard typ busskort....intaga första ölen på en mysig pub.När vi gjort detta så gav vi oss tibax till hotellet för lite vila,vi hade ju varit vakna sedan 03.30,så man var ganska mör.Vilade en timma sen lite dusch o mys,så var vi på väg igen mot Hyde Park,vill man ha lite julstämning ska man åka dit har aldrig varit med om maken,vi var där förra året också,men i är var det värre va ljus granar tomtar karuseller,julmusik.. ja de var helt underbart,i england har dem inte glögg utan dem värmer ngt rödvin istället INTe gott drack det förra året,i år testa vi choklad med mörk rom i och vispad grädde ovanpå....faktiskt ett strå vassare en glögg ::)))))).....då vart man lite varm i kroppen,det var plusgrader men lite ruggigt...tog nog ett par timmar att gå igenom denna gigantiska park som bara var JUUUUL.....

Sen for vi mot ChinaTown för lite chinamat smakade väldigt gott .....Vi var väl hemma på hotellet vid halv tolv....ganska skönt att lägga sig i sängen då...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lotta - 2 juli 2014 07:30

Jahopp börjar om igen då!!! Debut och debut kan ju man ju prata om,gjorde ju en kl2 tävling i nov förra året med Enzo även att vi inte kunde den så den är utsuddad från vår tävling. Bestämde mig att starta i kl2 med Enzo allafall på vår klubb nu ...

Av Lotta - 3 juni 2014 20:00


 Bestämde mig för ett tag sedan att Zebban o jag skulle debutera i Elit hemma på vår klubb i slutet på maj,mestadels för att jag var tävlingssugen    Satte igång och tränade ngra ggr i veckan med dirregering och konskick gick ganska bra tycker jag....

Av Lotta - 11 maj 2014 20:34


Började Enzo och jag en viltspårkurs,hade tänkt på det länge har alltid tyckt att han varit duktig när vi spårat.Sen kände jag att jag ville ha ngt annat att göra än bara tävlingslydnad.För tanken är att jag ska starta Zeb i elit ngn gång i år,givetv...

Av Lotta - 8 februari 2014 19:04

Ja då var det ny månad,vad januari gick fort.Jag avsluta ju den med att vara sjuk en hel vecka,vet inte när jag var det senast faktiskt.Första jobbveckan avklarad mycket trött har jag varit,men det var fler på jobbet som sa att dem varit det efter de...

Presentation


ZEB O ENZO

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Lotta o Zebbans gästbok

Jessie 1998-2010

  


Ovido - Quiz & Flashcards