Alla inlägg under juli 2010

Av Lotta - 1 juli 2010 19:31

som sagt jobbade hela midsommar helgen,,,helgen gick fort iallafall....

tandläkarn måndag allt var bra håller sig där det ska vara iallafall och det är ju bra och att jag sköter mina tänder.På kvällen kurs Sussa o jag sågs lite tidigare så hundarna fick bada innan...tyckte dem var sköönt Sussa bada också men jag hade inget med mig.Idag hade vi fokus på hoppet,rutan o apport,,,Under tiden Ingela tog o titta på en o en så körde vi ett FF Sarah kommenderade mig och det kändes jättebra...Blir ju många pauser i värmen...men hundarna och även vi jobbar på bra i värmen.Sussa kolla lite pet på vårt hopp o apport,stadga e ngt vi måååste jobba på.När vår tur kom med Ingela så ville hon att jag skulle utöka avståndet till rutan LK3 ca 20-25m och det är ngt jag aldrig skickat ifrån förut...han gör den som han brukar,matte som säger stanna ngt för tidigt men han e inne i rutan dock,han ska djupare in...träna på...

LK 3 hopp m app hoppar lite tveksamt fick hjälpa honom var nog konstigt att få hoppa efter appen men gör det och ingången likaså.träna på ååå.

Ska även börja med marschen vid rutan men ej lägga honom i den utan bara på plan och träna inkallningen och så...kul att testa lite andra moment.Tiden går så fort när vi har våra träningar 3 timmar bara svissar iväg....Skönt allafall att plan ligger i skuggan på kvällen.

Nedräkningen har börjat för mig nu har jag bara en dag kvar till 3 härliga semveckor.....

Kände mig lite träningssugen och idag var det lite mulet men varmt,så jag tog med mig väskan och Zeb och gick iväg.Värmde upp med klockan,sen ett kort FF mycket bra,Rutan på 20m ut o in men jag får honom inte i djupet,vet inte om jag ska lägga bollen bakom rutan o belöna när han går igenom den?????Förstår du Ingela vad ja menar????

Ink med stanna,gjorde på ganska kort avst ganska bra 2 ggr,3:e g gjorde jag om för den var riktigt dålig lämna honom o småsprang bort 20m,kallade in och bra fart ut stannade bra .....belöning.Paus med vatten INTAG...Efter det så la jag honom och gick marsch tibax mot utgpunkt så kalla jag in honom o hade bollen i vänster hand kom med bra fart och rätt sidan::::))))Appen svårt med ing där slår gärna i mitt ben...men de e bara att träna på.Nu ligger han vid mina fötter och är mätt o belåten också så han e nog nöjd för dagen...Jag ska slappa i soffan resten utav kvällen ha en bra kväll::::)))

Presentation


ZEB O ENZO

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Lotta o Zebbans gästbok

Jessie 1998-2010

  


Ovido - Quiz & Flashcards