Direktlänk till inlägg 8 juli 2010

FREDAG V26-TORSD V27

Av Lotta - 8 juli 2010 11:36

BLIR EN SAMMAN FATTNING UTAV DEN HÄR TIDEN...

JA INGEN HAR VÄL MISSAT ATT JAG GÅTT PÅ SEMESTER UNDERBART IALLAFALL 3 VECKOR mmmmmm.

UNDERBART VÄDER HAR VI HAFT DENNA VECKA VARMT O GOTT POOLEN HAR ANVÄNDS VARJE DAG....VI HAR GÅTT UPP TIDIGT VARJE MORGON SKÖÖNT FAKTISKT GÅTT EN LÅNGPROM MED ZEBBAN INNAN DET BLIVIT FÖR VARMT.MÅNDAGEN VAR VI STAN O SHOPPA LITE,ÖVERLIGGARE TILL POOLEN SÅ INTE DEN BLÅ KANTEN STICKER BLIR FINT NÄR DET BLIR KLART,SEN GRILL O LITE GOTT ATT DRICKA.TISDAGEN HADE VI KURS PÅ KVÄLLEN,GICK BRA FICK KÖRA MYCKET PET,VÅRA ING ÄR INGET VIDARE VARKEN I INK ELLER APPORTEN FRAMFÖRALLT APPORTEN,DÄR HJÄLPTE INGELA MIG,JAG HAR EN VÄLDIGT LÖS AXEL SOM GÄRNA VRIDER SIG LITE,DÅ SÄTTER HAN SIG BRA MEN SÅ SKA DE JU INTE VARA,FICK HA TÅLAMOD ATT INTE VRIDA,FICK HÅLLA MIG STRÄCKT O NÖP I VÄSTEN,TILL SLUT FICK VI TILL DET FLERA GGR PÅ SLUTET.POSITION I FF BOLL BAKOM OCH HAN GÅR SÅ FINT JÄTTENÖJD MED DET.STARTEN I INK,FULL FRÄS OCH BELÖNING M BOLL,FRÅN STANNADE OCH ING TILL MIG OCKSÅ BRA MEN GÅR ATT FÖRBÄTTRA.ONSDAG VAR JAG O FIKA MED MORMOR FARMOR O LILLA MAMSEN NGRA HÄRLIGA TIMMAR VID FÄRGARGÅRDEN.IDAG TORSDAG SOV VI TILL KL 8,ZEBBAN BÖRJAR ATT VÄNJA SIG VID VÅRA NYA TIDER NU :),SKULLE ÅKT TILL LINDA MEN HON FICK FÖRHINDER NU PÅ FM,OCH JAG KUNDE BARA FM FÅR BLI EN ANNAN DAG.ZEBBAN O JAG GICK TILL SJÖN OCH BADA O APPORTERA,SKÖTTE SIG BRA BLIVIT DUKTIG PÅ ATT KOMMA MED DUMMYN INGET LARV PÅ VÄGEN TILL MIG OCH HÅLLER FASST  TILL AVLÄMNING O SKAKAR OFTAST EFTERÅT.HOPPADE I SJÖN ETT PAR GGR UTAN LOV,MEN HADE IOCH FÖRSIG INTE SAGT ATT HAN INTE FICK HELLER.PRÖVADE LINJETAG PÅ LAND RAKT UPP FRÅN SJÖN,OCH GÖR DET BRA INGET ATT HAN SKA I VATTNET EL NGT ANNAT LARV,KÖRDE LITE FOTING  VID VATTEN KANTEN MED DUMMY SOM BELÖNING,JAG FICK ETT SÅDANT SKRATTANFALL GUD SÅ HAN SER UT IBLAND,SA FOT OCH HAN SMYGER IN SNETT VID SIDAN DÅ LÅG DUMMIN BAKOM OSS,SÄGER SITT OCH GÅR IFRÅN HONOM NGRA METER OCH SÄGER FOT HAN KASTAR SIG IN VID SIDAN OCH SITTER RAKT OCH STIRRGLOR PÅ DUMMIN VÄNTAR UT HONOM TILL HAN TAR KONTAKT,GÖR OM OCH SMYGER DÅ MED,GÖR OM IGEN OCH HAN KASTAR SIG IN VID SIDAN,,,,JA JA KUNDE INTE GÖRA NGT ANNAT ÄN ATT SKRATTA ÅT HONOM...NU IALLAFALL  LIGGER HAN HELT UTSLAGEN O SOVER MIN PLUTT....IKVÄLL ÄR DET LASSE WINNERBÄCK SOM GÄLLER HELA FAMILJEN OCH NGRA UTAV VÅRA KOMPISAR SKA IVÄG PÅ DET HA EN BRA DAG SÅÅÅ HÖRS VI JA JUST DE JA HAR ANMÄLT TILL 2 TÄVLINGAR I AUG HIHI......KOMMER LITE BILDER PÅ VÅR ALTAN JAG ÄLSKAR DENNA ALTAN JA HELA MITT HUS...               

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lotta - 2 juli 2014 07:30

Jahopp börjar om igen då!!! Debut och debut kan ju man ju prata om,gjorde ju en kl2 tävling i nov förra året med Enzo även att vi inte kunde den så den är utsuddad från vår tävling. Bestämde mig att starta i kl2 med Enzo allafall på vår klubb nu ...

Av Lotta - 3 juni 2014 20:00


 Bestämde mig för ett tag sedan att Zebban o jag skulle debutera i Elit hemma på vår klubb i slutet på maj,mestadels för att jag var tävlingssugen    Satte igång och tränade ngra ggr i veckan med dirregering och konskick gick ganska bra tycker jag....

Av Lotta - 11 maj 2014 20:34


Började Enzo och jag en viltspårkurs,hade tänkt på det länge har alltid tyckt att han varit duktig när vi spårat.Sen kände jag att jag ville ha ngt annat att göra än bara tävlingslydnad.För tanken är att jag ska starta Zeb i elit ngn gång i år,givetv...

Av Lotta - 8 februari 2014 19:04

Ja då var det ny månad,vad januari gick fort.Jag avsluta ju den med att vara sjuk en hel vecka,vet inte när jag var det senast faktiskt.Första jobbveckan avklarad mycket trött har jag varit,men det var fler på jobbet som sa att dem varit det efter de...

Presentation


ZEB O ENZO

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Lotta o Zebbans gästbok

Jessie 1998-2010

  


Ovido - Quiz & Flashcards