Alla inlägg den 8 juni 2008

Av Lotta - 8 juni 2008 11:35

Nu e det över,ja 40 årsfesten förstås vi var ca 35 st och finte väder hade det var lite oroligt på fm men det sprack upp sen och vart fint.Det vart några överaskningar,jag hade sagt till S att jag tyckte att det räckte att släkten kom men han hade bjudit några av mina vänninor också det var jättekul tycker jag synd bara att Sussa vart sjuk så hon fick stanna hemma.Vi dansa och drack gott hela natten lång,kom inte i säng förräns vid 3,ganska sliten på söndagen.Hundarna var hemma och skötte sig utmärkt,Gugge min moster är lite hundrädd men det gick bra ändå dem e ju så snälla mina dogs.Presenter fick jag också och dem vart jag jätteglad över speciellt en och det var en digitalkamera så skönt att slippa tjata på barna så fort jag vill ha en kamera med mig,utav min kära mor fick jag ett jättefint bismarkarmband som glänste jättefint på min arm det ska jag vara rädd om,sen fick jag fina blommor och presentkort på lite smått o gott.En jättlyckad kväll tack min kära familj för att ni gjorde den så bra mm love you so much...........

Presentation


ZEB O ENZO

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Lotta o Zebbans gästbok

Jessie 1998-2010

  


Ovido - Quiz & Flashcards