Alla inlägg den 11 maj 2008

Av Lotta - 11 maj 2008 11:57

sitter inte så mycket inne nu för tiden har varit ute mycket i det fina vädret,sen har man ju lite o stå i Cecilia konfirmerar sig nästa vecka,sen har vi både 18års och 40 årskalas vartefter.Blir man så gammal som 40 ja okej men jag känner mig inte som det och det e skönt elller vadå ska man känna sig på ngt speciellt sätt dådå nää det är bara att vara som man är punkt slut.Jaha vad har hänt på hundfronten då,förra sönd var det Linda kurs alltid kul som vanligt och Zeb skötte sig bra,vi fick hjälp med det vi hade problem med och det är ju koppelgåendet och sen vill ja börja träna inkallning med signal och det gick jättebra även i veckan när vi har gjort det ngn gång.Onsdagen var vi på bruksa o träna lite moment i lydnadsettan och det går framåt hopp över hinder funkar nu med sitt o hopp,tränar ligg stanna kvar och det blir bättre också.Har ju varit lite orolig för honom har ju hört att det knäpper i han när han går brevid mig ringde uppf Annelie som sa att jag inte skulle vara det för han haltar inte och springer normalt,men att jag givetvis ska vara uppmärksam.Åkte en sväng till henne på fredagen skulle hjälpa mig med apporteringen,fick lite nya tips måste vara mer tydlig med vad jag vill och även bestämd med det.

Fick lite störningsträning Classe kom dit och tränade sin jaktlabb det var nyttigt,Zeb knallade 2ggr men inte mer usch va trött jag blir på honom då.Denna vecka börjar vi med Kurs hos Linda på måndag sista gången jag kan vara med för nästa månd fyller Therese 18 år och då kan jag ju inte åka på kurs.Sen har jag inget bestämt mer denna vecka men som sagt jag kommer nog att ha att göra en då.Trevlig vecka och njut i solen ............

Presentation


ZEB O ENZO

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Lotta o Zebbans gästbok

Jessie 1998-2010

  


Ovido - Quiz & Flashcards