Direktlänk till inlägg 26 december 2008

nu e de allafall på väg....

Av Lotta - 26 december 2008 13:08

ja att bli ljusare igen skönt tycker jag.Sitter här nu och går igenom lite kort som vart tagna på julafton,fick lova att inte ta med några på min äldsta dotter hade färgat håret dagen innan och blivit lite misslyckat åt de gula hållet men för mig e hon lika fin som vanligt.Ja julen flöt förbi som den brukar göra vi var samlade allesammans igen,förra julen trodde vi inte att Papsen skulle va med mer men han kom tibax TACK Gud för det usch va jobbigt de va då.Alla vart glada för sina klappar,kan väl tala om att min man har inte full koll på allt,jag fick en jacka men honey sa jag då de fick jag ju förra året men men tanken va god så jag inte skulle frysa.Ska byta den och köpa mig lite andra saker,han kom inte ens ihåg va de var för jacka jag fick förra året hmhm.Hundarna fick ett varsitt märgben i julklapp och säkert en o annan köttbulle från mormor.Vi åt o frossa i allt gott och drack glögg titta på lite julfilm en skön o lugn afton.Nu e de bara att vänta in det nya året.Lite hundträning har jag hunnit med också inkallning o stoppsignal körde vi igår när vi var úte och det gick bra,prövade med lite höger också han fixar det med minsta marginal,jag hinner knappt sträcka ut hela armen ska tänka om där lite tror jag. nej nu ska gå och fika sen dra jag till jobbet några timmar see you......................

 
 
Lotta, Juni o Cola

Lotta, Juni o Cola

27 december 2008 16:01

japp. man blir trött av att fira jul..hihi, han ser väldigt lugn ut;) haha, skrattar år mannen din..haha, hoppas han kom ihåg vilken affär han köpt den på då!!*ler* men , men det är tanken som räknas. gulligt att ge dig en jacka iallafall tycker jag:)

http://www.juniocola.bloggagratis.se

 
Ehlin

Ehlin

28 december 2008 15:37

Hej Lotta :)

Längesen jag såg något foto på Zeb nu, så jag var tvungen att kika in :) Vi säger bara WOW WOW WOW WOW, vilken snygg pojke :) Han ser verkligen supersnygg ut, jättefint huvud har han med :)

Sally skickar med pussar till din svarta snygging :)

Kramar från oss!

Ehlin med flock

http://www.ehlin-hundarna.dinstudio.se

 
Lotta med  Juni o Cola

Lotta med Juni o Cola

30 december 2008 13:18

haha..känner igen det där med flygrädslan. hihi..jag tänkte sist när jag flög..ALDRIG mer.hur kunde jag va så dum att sätta mina älskade killar på ett plan..som jag var säker på skulle störta ner i havet....men, det var ju helt underbart när vi kom fram..och vi minns o ler fortfarande ofta åt minnena..SÅ..upp i luften igen ska vi..med vbåde en eller 2 bailys i maggen;)ha det så bra. ett riktigt GOTT NYTT ÅR önskar vi er:)

http://www.juniocola.bloggagratis.se

 
Lotta med  Juni o Cola

Lotta med Juni o Cola

30 december 2008 15:16

haha...neeeej, inga bebisar imagen.. bara Bailys..alltså sprit eller en eller 2 groggar..för att lugna nerverna;) men lite synd..hade vart kuligare med en bebis i magen;)

http://www.juniocola.bloggagratis.se

 
Lotta med  Juni o Cola

Lotta med Juni o Cola

1 januari 2009 13:28

god fortsättning änskar vi er!!Vad spännande med lydnadsdeboten..ååå, då ska vi hålla tummarna:) vi väntar nog till nästa år med cola.....men kanske, kanske till hösten:)

http://www.juniocola.bloggagratis.se

 
Dat

Dat

1 januari 2009 15:45

Vilken skönhet! Fantastiska bilder!

God fortsättning!

http://hundtraningen.blogspot.com

 
Thina o  hundar

Thina o hundar

2 januari 2009 08:24

God fortsättning. Nu ska Bella igång så snart kan vi ses. OM inte Delfi dragit igång löp på henne förstås:( KRam

http://goldenmudi.info.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lotta - 2 juli 2014 07:30

Jahopp börjar om igen då!!! Debut och debut kan ju man ju prata om,gjorde ju en kl2 tävling i nov förra året med Enzo även att vi inte kunde den så den är utsuddad från vår tävling. Bestämde mig att starta i kl2 med Enzo allafall på vår klubb nu ...

Av Lotta - 3 juni 2014 20:00


 Bestämde mig för ett tag sedan att Zebban o jag skulle debutera i Elit hemma på vår klubb i slutet på maj,mestadels för att jag var tävlingssugen    Satte igång och tränade ngra ggr i veckan med dirregering och konskick gick ganska bra tycker jag....

Av Lotta - 11 maj 2014 20:34


Började Enzo och jag en viltspårkurs,hade tänkt på det länge har alltid tyckt att han varit duktig när vi spårat.Sen kände jag att jag ville ha ngt annat att göra än bara tävlingslydnad.För tanken är att jag ska starta Zeb i elit ngn gång i år,givetv...

Av Lotta - 8 februari 2014 19:04

Ja då var det ny månad,vad januari gick fort.Jag avsluta ju den med att vara sjuk en hel vecka,vet inte när jag var det senast faktiskt.Första jobbveckan avklarad mycket trött har jag varit,men det var fler på jobbet som sa att dem varit det efter de...

Presentation


ZEB O ENZO

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Lotta o Zebbans gästbok

Jessie 1998-2010

  


Ovido - Quiz & Flashcards