Alla inlägg den 9 december 2008

Av Lotta - 9 december 2008 21:39

Usch va jobbigt de e är att gå upp på morgonen när jag ska jobba mycket lättare när ja e ledig,jaja dagen gick fort iallafall mycket med planering nu när vi ska ta bort schemarader igen ska de va sä här kan man inte få ngn arbro.Efte jobbet tog Zeb och jag iallafall på oss reflexen och pannlampa och gav oss ut på en långpromenad de va jätteskönt nån minusgrad bara koppla av han e så duktig han släpper inte mig många sek hinner aldrig att gömma mig,hundmöten bryr sig inte speciellt,dök upp ett rådjur 20 m ifrån sa bara stanna och han stanna och vände sig om och titta på mig då vart matte asglad (kan de heta så??)och kasta iväg bollen tjoho va glada vi vart.Sen gick vi bara o strosa resten av vägen skönt det också faktiskt längtar efter snö o minus nu e så trött på detta mörka.........

Ska gå och läsa en bra bok nu hundtränaren jättebra mycket tips,har haft den en tag men inte riktigt haft tid att läsa ordentligt ska börja från början javisst ja fick ju hundsport i dag också oh va mycke bra att läsa

NATTI NATTI ssssssssssss

Presentation


ZEB O ENZO

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Lotta o Zebbans gästbok

Jessie 1998-2010

  


Ovido - Quiz & Flashcards