Alla inlägg den 9 januari 2008

Av Lotta - 9 januari 2008 18:44

Idag tog vi bilen in till stan och gick drottninggatan upp,lite miljöträning behöver Zebban tänkte jag,först gick jag såatt han skulle få göra ifrån sig

sen gick vi upp mot drottg först villé han hälsa på alla men sen förstod han att han inte fick då gick han så ståtligt brevid mig hela gatan upp sen tog vi en sväng i promenaden tibax till drottg lite passivitetsträning bara sitta och titta på allt folk,spårvagnar,bussar gick ganska bra det med vi va en 1tim istan ca när vi kom tibax till bilen så slog han ihop och låg ner hela vägen hem,annars brukar han stå upp första biten ioch med att han är inte så förtjust att hoppa in i bilen jag vet inte varför för sen när vi åker iväg så lägger han sig ner säger aldrig ett knäpp,jaja det kanske växer bort.Här kommer lite nya bilder som Cecilia har tagit på honom dem har alltid lite bus dem två när dem är ihop,bla ligga i sängen det får man inte göra men vad gör råttorna när inte katten är hemma jo dansar på bordet om ni förstår vad jag menar,jag längtar tills alla kurser börjar igen vill gärna gå en allmän lydnad kurs el ngt liknade i vår,nu har jag bara kursen hos Annelie 1g/mån och dit längtar till ska dit på Lörd den 12:e,ha det gott så hörs vi ska gå och käka lite nu och sen kolla tv.

Presentation


ZEB O ENZO

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Lotta o Zebbans gästbok

Jessie 1998-2010

  


Ovido - Quiz & Flashcards