Alla inlägg under september 2013

Av Lotta - 15 september 2013 18:59

jag bloggade men mycket har det blivit...Jobbade ett paar veckor efter sommarsemsetern sedan for jag och Stefan o mamma iväg till Kreta 1v,mycket sol bad god mat o dryck,och bara avkoppling.Pojkarna var hos Ingela fick rapporter om att det gick bra,puuh tur man vill ju att dem sköter sig när dem är borta.Gud vad jag längta efter dem när vi skulle åka hem då vill jag bara hem direkt.Kom hem vid 2 på natten till fredagen,och jag var uppe redan vid 7 fast jag somnat vid halv 4.Men viäg vid 9-tiden för att hämtaa hem dem,ojoj hade dem kunnat krypt genom hålen i staketet så hade dem gjort det.For iväg bort till Lorna där det var Fridakurs och Ingela ville bjuda på kaffe och pratat lite.Så glad att vara hemma igen och orden Ingela sa värmde ig massor i hjärtat.Nån fredagem åkte vi iväg för träna lite apportering med Lena Annelie Ywonne och Linda E kom en sväng oxå till Gårdeby.En helt underbar eftermiddag klockan bara sprang iväg,vi fikade och pratatde massor och även tränade givetvis så avslappnat och lugn feeling,var som bomull i för själen.Kräftskiva och 20-årskalas har vi oxå hunnit med i goda vänners lag.Idag har vi variit och tittat på tävlingar i Norrköping, Sussa tog sitt LP3 så nu är hon o Qila oxå i Elit.From denna vecka ska jag sätta fart ordentligt med träningen och promenader.Ha de gott till vi hörs igen...Första bilden från skogen med Annelie o gänget,2:a bilden från altan en varm sommardag,3:e och sista kom på mailen en morgon från Ewa när Zeb och jag tog LP 3   

     

Presentation


ZEB O ENZO

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Lotta o Zebbans gästbok

Jessie 1998-2010

  


Ovido - Quiz & Flashcards