Direktlänk till inlägg 15 november 2011

kurs

Av Lotta - 15 november 2011 22:45

på många sätt...Tisdagen jobba ja sluta vid 12..skönt hinner lite mer på em.Sedan var det kursdags...hade ingen lust att åka egentligen...men som vanligt så känns det bra när man väl är där och alla kommer...Gillar mitt lydnadsgäng starkt   ....

Idag började jag med Enzo kontaktövningar,klockan körde vi fick hjälp med att träna in stanna o ligg utan att sätta sig innan utan att lägga sig direkt..Och jag blir så glad han är duktig min lilla pojke mer än jag tror kan han plutten...Hm sen är det ju det där att komma ihåg hur man tränar in momenten jag har glömt iallafall låter kanske dumt men så är det hihi nu fick jag ju lite påminnelse om hur man gör...Zebban fick FF ett tävling och ett tränings...Ann kommendera oss...1:a koncenterad första delen sen tappa han lite,2:a mycket bättre koncentrerad till tusen min plutt...Sen lite länkning inkallning,rutan metallapp,farten skulle ja vilja ha högre,men glad för läggande på 1:a inget dk,rutan super i mina ögon hamnar ganska mycket på högerkant men ca 30 cm till godo,inkallningen jag glad att han stannar vid mig.In på fika Adelia hade 1:a pris fika varm smörgåstårta mycket gott och vamrt inne i stugan en mysig timma drog oss hemåt vid 21.00-tiden..Efterhand mycket glad att jag åkte på kurs det vet jag ju...  

 
 
Ingela

Ingela

18 november 2011 23:24

Tur du kommer Lotta, vi skulle sakna dig mycket annars, och dina grabbar med förstås!! Kram

http://www.ostanvdindens.se

Lotta

19 november 2011 11:08

Kraaaamm....

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lotta - 2 juli 2014 07:30

Jahopp börjar om igen då!!! Debut och debut kan ju man ju prata om,gjorde ju en kl2 tävling i nov förra året med Enzo även att vi inte kunde den så den är utsuddad från vår tävling. Bestämde mig att starta i kl2 med Enzo allafall på vår klubb nu ...

Av Lotta - 3 juni 2014 20:00


 Bestämde mig för ett tag sedan att Zebban o jag skulle debutera i Elit hemma på vår klubb i slutet på maj,mestadels för att jag var tävlingssugen    Satte igång och tränade ngra ggr i veckan med dirregering och konskick gick ganska bra tycker jag....

Av Lotta - 11 maj 2014 20:34


Började Enzo och jag en viltspårkurs,hade tänkt på det länge har alltid tyckt att han varit duktig när vi spårat.Sen kände jag att jag ville ha ngt annat att göra än bara tävlingslydnad.För tanken är att jag ska starta Zeb i elit ngn gång i år,givetv...

Av Lotta - 8 februari 2014 19:04

Ja då var det ny månad,vad januari gick fort.Jag avsluta ju den med att vara sjuk en hel vecka,vet inte när jag var det senast faktiskt.Första jobbveckan avklarad mycket trött har jag varit,men det var fler på jobbet som sa att dem varit det efter de...

Presentation


ZEB O ENZO

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Lotta o Zebbans gästbok

Jessie 1998-2010

  


Ovido - Quiz & Flashcards