Alla inlägg den 1 november 2009

Av Lotta - 1 november 2009 19:40

glömt att blogga om träningen i fredags,ställde upp rutan mest för störnings skull,började med lite kontakt och LF riktigt bra och med hela tiden.Hade lagt ut godis på ett ställe som vi skulle göra ligg o stå vid just för nosandets skull.Och inte gör han en tillstymmelse att lukta eller ngt otyg vid godiset.Sen rutan då han gör den så bra och vänder om vid stanna och tittar på mig belöning med boll givetvis..Ingela hade bett mig att göra dolda PL 5 sek osv,lånade grannens vedbod tur dem inte såg mig för jag hade inte frågat innanOskyldig,låg jättefint 1:a gången går fram o belönar lugnt med godis o kel,går ifrån igen borta 5 sek då står han upp när jag går tibax lägger ner honom och går ifrån igen ligger kvar när jag kommer tibax belönar igen med godis o klapp....Nöjd med träningen och hade BARA positivt i huvudet....Bla bilder och minnen ska memorera det till Lördag.

Söndagens träning: hade planerat att köra 5 moment tävlingmässigt alltså utan belöning emellan,och han funkar så bra och jag var glad mellan momenten också då ser man att han tycker de e kul och tittar på mig mer mer matte,jag har alltså inget att kommentera idag i träningen han höll ihop bra mellan momenten också o var med mig hela tiden vid transportena "Ingela kommenderade mig i huvudet"  Tack för det...Glad

Presentation


ZEB O ENZO

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Lotta o Zebbans gästbok

Jessie 1998-2010

  


Ovido - Quiz & Flashcards