Direktlänk till inlägg 31 januari 2009

Funderar på det....

Av Lotta - 31 januari 2009 11:02

Ja Lotta ja tror nog att det blir så,att jag bloggar här och sen har hemsidan till lite ditt o datt.

S och jag kom upp skapligt idag ut med dogsen,la upp ett människosök,förklara för S hur vi skulle göra,jag gick först och han hitta mig och jag belöna med boll och haN TYCKTE det var jättekul,S tur att gömma sig Zebban satt kvar han har blivit så duktig med det undrar om det är att jag tränat det som en stolle sista veckan,jaja iallafall så väntade Z på att bli skickad och han drog iväg och hittade husse lätt som plätt och fick bollen med som belöning av husse,sen tränade jag lite uttecken och han fixade det 2/3ggr,gjorde även en inkallning när han sitter och väntar på utecken och han kom till mig det trodde jag aldrig och matte vart så glad då,husse höll i kameran vet inte man gör sig så bra på bild men ni kan ju se att hundarna vet vad dem ska göra för att få både belöning o jobba kontakt heter det.Kram och ha de gott LOtta m dogsen.............

 
 
lotta

lotta

31 januari 2009 12:04

vad bra:D jag ska också bara ställa på en inoff nu nästa helg..däremot hoppas jag ju kunna ställa på någon "riktig" i sommar...gotland är redan bestämt;)vad kul att läsa om er träning...fint kort:)

http://www.juniocola.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lotta - 2 juli 2014 07:30

Jahopp börjar om igen då!!! Debut och debut kan ju man ju prata om,gjorde ju en kl2 tävling i nov förra året med Enzo även att vi inte kunde den så den är utsuddad från vår tävling. Bestämde mig att starta i kl2 med Enzo allafall på vår klubb nu ...

Av Lotta - 3 juni 2014 20:00


 Bestämde mig för ett tag sedan att Zebban o jag skulle debutera i Elit hemma på vår klubb i slutet på maj,mestadels för att jag var tävlingssugen    Satte igång och tränade ngra ggr i veckan med dirregering och konskick gick ganska bra tycker jag....

Av Lotta - 11 maj 2014 20:34


Började Enzo och jag en viltspårkurs,hade tänkt på det länge har alltid tyckt att han varit duktig när vi spårat.Sen kände jag att jag ville ha ngt annat att göra än bara tävlingslydnad.För tanken är att jag ska starta Zeb i elit ngn gång i år,givetv...

Av Lotta - 8 februari 2014 19:04

Ja då var det ny månad,vad januari gick fort.Jag avsluta ju den med att vara sjuk en hel vecka,vet inte när jag var det senast faktiskt.Första jobbveckan avklarad mycket trött har jag varit,men det var fler på jobbet som sa att dem varit det efter de...

Presentation


ZEB O ENZO

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Lotta o Zebbans gästbok

Jessie 1998-2010

  


Ovido - Quiz & Flashcards