Direktlänk till inlägg 6 januari 2009

2 bloggar på en o samma dag

Av Lotta - 6 januari 2009 14:07

börjar jag att ha tråkigt,nej jag tror inte det fick lite tid över medans maten blir klar,söndagsstek på en tisdag men de ju helgdag idag iallafall,

kika runt lite bland bloggar hittar en del nya och lär sig en del nya saker alltid nyttigt.Igår på dagen när det var lite skönare så gick Zebban o jag ut och tränade lite inkallnig och stoppsignal,han kommer som ett skott syns väl på bilden även om den e lite suddig,den andra bilden var jag bara tvungen att fånga på bild han slöt upp på sidan bara med  "vad ska vi göra nu matteblicken".Lite har vi ju fått gjort idag tvättat bilen,ja inte jag automaten har gjort det och det vart bättre än förut iallafall,under tiden bilen tvättades så tränade jag o Zeb lite lydnad bra med nya störningar gick riktigt bra faktiskt.HA DE GOTT FOLK...........

 
 
Elenor och Zidane

Elenor och Zidane

6 januari 2009 15:08

Hej igen! Tror jag kikat in här tidigare...ville bara säga att jag också älskar " vad ska vi göra ny blicken". Zebban ser verkligen på G ut!
Tjing

http://www.ilsanosfatboy.cybersajt.se

 
Thina  me hundar

Thina me hundar

6 januari 2009 16:54

Kan du inte smsa lite inspiration till mej. Finns noll av den varan här. KRAM

http://goldenmudi.info.se

 
Lotta med  Juni o Cola

Lotta med Juni o Cola

7 januari 2009 11:11

vad ska vi göra blicken gillar jag när jag e pigg!! men inte när jag bara vill slappa;)

http://www.juniocola.bloggagratis.se

 
Lotta med  Juni o Cola

Lotta med Juni o Cola

7 januari 2009 17:07

usch då.kanske man ska ha lillcola kopplad när det e kallt då..det lät inte kul:(
Hihi..ja, här bärs det oxå runt på filtar o kuddar..o ja, som hos dig, det mesta...fast Cola har minsann demolerat mer en en sak..mobiltelefon, sko, divärse leksaker...hoppas det går över.

http://www.juniocola.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lotta - 2 juli 2014 07:30

Jahopp börjar om igen då!!! Debut och debut kan ju man ju prata om,gjorde ju en kl2 tävling i nov förra året med Enzo även att vi inte kunde den så den är utsuddad från vår tävling. Bestämde mig att starta i kl2 med Enzo allafall på vår klubb nu ...

Av Lotta - 3 juni 2014 20:00


 Bestämde mig för ett tag sedan att Zebban o jag skulle debutera i Elit hemma på vår klubb i slutet på maj,mestadels för att jag var tävlingssugen    Satte igång och tränade ngra ggr i veckan med dirregering och konskick gick ganska bra tycker jag....

Av Lotta - 11 maj 2014 20:34


Började Enzo och jag en viltspårkurs,hade tänkt på det länge har alltid tyckt att han varit duktig när vi spårat.Sen kände jag att jag ville ha ngt annat att göra än bara tävlingslydnad.För tanken är att jag ska starta Zeb i elit ngn gång i år,givetv...

Av Lotta - 8 februari 2014 19:04

Ja då var det ny månad,vad januari gick fort.Jag avsluta ju den med att vara sjuk en hel vecka,vet inte när jag var det senast faktiskt.Första jobbveckan avklarad mycket trött har jag varit,men det var fler på jobbet som sa att dem varit det efter de...

Presentation


ZEB O ENZO

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Lotta o Zebbans gästbok

Jessie 1998-2010

  


Ovido - Quiz & Flashcards