Alla inlägg den 22 augusti 2007

Av Lotta - 22 augusti 2007 09:19

På fm idag tog ja bilen med båda hundarna till skogen,tänkte att Jessie skulle få göra lite kul,har läst någonstans att man ska lära hundarna att vara uppbundna.Ja börja med att binda upp båda hundarna vid varsitt träd gick sen ifrån en liten bit och tibax o berömde,upprepade flera ggr Zeb undrade lite vad ja höll på med försökte att komma till mig,men det tog stopp,då satte han sig, fort som skjutsningen tibax o berömde.Gömde korv i träden till Jessie,skoj tycker hon hittade alla slantar duktig hon e min lilla tösabit.Gjorde några inkallningar på Zeb ganska bra,men han e lite för fokuserad på Jessie när hon e med,vill gärna lukta där hon luktar.SEn på em va det dags för mig att lämna blod,så dem fick va ensamma idag också,nästan 2 timmar hade inte tänkt att det skulle bli så länge men det var sådan kö att lämna blod.Dem sov så sött när jag kom hem,så det gick ju bra idag med.PÅ kvällen va Marie och jag plocka svamp,vi hittade allt lite så man kan få sig ett par smörgåsar med stuvning på,Jessie va med och sprang och kolla så vi inte kom bort från varandra puss på dig hjärtat.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


ZEB O ENZO

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20 21 22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<<
Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Lotta o Zebbans gästbok

Jessie 1998-2010

  


Ovido - Quiz & Flashcards