Alla inlägg under december 2007

Av Lotta - 4 december 2007 12:06

sov till kl 10,Zebban gick upp med husse och åt frukost och gick ut en sväng o kissa o bajsa,det var skönt så jag fick sova behövde det.Hittade strumpan bara så där imorse brevid min säng vet inte vart den har varit med bra en då att den har komit fram.Gick sen en prommis med doggsen

usch va blött det är överallt nu men men det är bara att trava på i skiten.

Idag ska vi nte göra ngt speciellt bara vara hemma och ha det skönt,ev baka lussekatter ikväll,men det är ju kul.Ha det gott allihopa!!!!!

Av Lotta - 3 december 2007 21:20

Ja nu i jultider så hinner man ju knappt att sitta här och uppdatera,det händer inte så mycket,vi tragglar på med inkallningar o koppelgående gör lite sök med godis,har tänkt att en dag nu i veckan prova på att lägga ett litet spår åt Zebban.Jo förresten idag tog vi eftermiddags promenaden i Skärblacka det gick bra,bry sig inte speciellt om bilar,blir lite svansvift när det kommer annat folk med kom inte så många idag i dett busväder.Ikväll har vi gått en sväng med husse o Jessie i skogen skönt att få springa av sig lite inte en enda vattenpöl med geggamojja HOPPA Zeb över han tog alla inklusive diken med diverse smått o gott i.Om det lyckas kommer en ny bild på Zeb 6mån idag blir han faktiskt det.

Av Lotta - 2 december 2007 22:05

Jaha nu hittar jag inte mina strumpor eller rättare sagt en utav dem,har varit borta sen igår och då tänker jag förstås bara, inte Zeb har ätit upp den.Hade pannlampa på mig ikväll för att vad han bajsa ut hoopas att den kommer ut om det är han som har tagit den usch usch säger jag bara.

Presentation


ZEB O ENZO

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Lotta o Zebbans gästbok

Jessie 1998-2010

  


Ovido - Quiz & Flashcards