Direktlänk till inlägg 24 september 2009

så skönt så!!!

Av Lotta - 24 september 2009 22:16

nu e ja ledig i 3 dagar så skönt så som sagt,åkte till bruksa ikväll och träffa tjejerna,kul att se dem igen....

Kände att vad ska jag träna på JO visst finns det saker att träna på kanske för mycket så jag har svårt att solla...Men började med lite ligg hur som helst alltså inte bara vid sidan och som han la sig var ngt laddad duktig killeSkrattandesen sidan jo då han la sig där också nöjd med det,sen körde jag lite LF med boll i handen hur bra som helst men men tar jag bort bollen så försvinner kontakten inte helt men den e inte alls bra inte så konstigt att den inte funkar på tävling.Sussa o Thina kom med bra tips klicker och godis oj oj vad dem slet med oss Zebban behöver jobba upp koncentrationen där har vi ytterligare en sak att träna puuuh....Sen bad ja Sussa kommendera 3 moment ligg ink stå,jodå dem var bra förutom attt han lyssna på S när hon sa kalla in så kom han  direkt men efter 3:e kanske de va,lyfte honom tibax och gjorde om då satt han som spikad tills jag sa hit...Sitt i grupp med dem som e lite längre komna än vi men han sitter kvar omän lite oroligt..

PL Låg så jättebra mellan Bella o KIng låg i 4 min tom la ner huvet i backen ngra sek,gick även bakom huset bara tittut så där låg kvar bra,belöna med lugn o godis.Efter det så var jag nöjd,men bara för att, körde jag ett par hopp och ngra apporteringar som var bra,första appen var väl ngt slarvig men dem andra 2 bra.

Vart lite småkyligt ju längre kvällen led märks att de e höst, Sussa Ann o ja gick en sväng med hundarna innan vi åkte hemåt till värmen.Tack ska ni ha tjejer för ikväll vad skulle jag göra utan er e så glad att jag har erGlad

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lotta - 2 juli 2014 07:30

Jahopp börjar om igen då!!! Debut och debut kan ju man ju prata om,gjorde ju en kl2 tävling i nov förra året med Enzo även att vi inte kunde den så den är utsuddad från vår tävling. Bestämde mig att starta i kl2 med Enzo allafall på vår klubb nu ...

Av Lotta - 3 juni 2014 20:00


 Bestämde mig för ett tag sedan att Zebban o jag skulle debutera i Elit hemma på vår klubb i slutet på maj,mestadels för att jag var tävlingssugen    Satte igång och tränade ngra ggr i veckan med dirregering och konskick gick ganska bra tycker jag....

Av Lotta - 11 maj 2014 20:34


Började Enzo och jag en viltspårkurs,hade tänkt på det länge har alltid tyckt att han varit duktig när vi spårat.Sen kände jag att jag ville ha ngt annat att göra än bara tävlingslydnad.För tanken är att jag ska starta Zeb i elit ngn gång i år,givetv...

Av Lotta - 8 februari 2014 19:04

Ja då var det ny månad,vad januari gick fort.Jag avsluta ju den med att vara sjuk en hel vecka,vet inte när jag var det senast faktiskt.Första jobbveckan avklarad mycket trött har jag varit,men det var fler på jobbet som sa att dem varit det efter de...

Presentation


ZEB O ENZO

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Lotta o Zebbans gästbok

Jessie 1998-2010

  


Ovido - Quiz & Flashcards